Investuotojai entuziastingai įvertino nepaprastą žaidimo „Pokemon GO“ sėkmę, praneša „Reuters“.

Vien Jungtinėse Valstijose vos per dvi dienas po žaidimo pasirodymo rinkose, jį savo „Android“ operacinę sistemą turinčiuose įrenginiuose įdiegė daugiau kaip 5 proc. visų išmaniųjų prietaisų turėtojų, teigia interneto duomenų analizės įmonė „SimilarWeb“.

„SimilarWeb“ skelbia, kad žaidėjai žaidimo programėlėje vidutiniškai per dieną praleidžia daugiau nei 40 minučių. Žaidimas pralenkė „WhatsApp“, „Instagram“ ir „SnapChat“ programėlėse praleidžiamą laiką. Tarkime, „WhatsApp“ programėlėje žmonės vidutiniškai praleisdavo apie 30 minučių, nuotraukų socialiniame tinkle „Instagram“ - apie 25 minutes.

Žaidimui iškovojant vis didesnį populiarumą JAV, „Nintendo“ akcijų vertė pirmadienį pakilo 25 proc. ir pasiekė aukščiausią ribą nuo pat lapkričio. Dar ketvirtadienį, prieš pasibaigiant prekybos sesijai, vertybinių popierių kaina buvo pakilusi 36 proc.

„Pokemon GO“ buvo pristatytas JAV, Australijos ir Naujosios Zelandijos rinkose, o jau greitai bus skelbiami jo pardavimai ir Japonijoje.

Tiesa, kai kurie analitikai įspėja, kad vis dar kyla nemažai klausimų, ar žaidimo populiarumas ir toliau išliks toks aukštas ir ar prisidės prie „Nintendo“ gaunamų pajamų.