„Flurry“ specializuojasi padėdama programėlių kūrėjams analizuoti iš klientų gaunamus duomenis ir teikti pagal vartotojų poreikius sugeneruojamą reklamą. Kai kurios „Yahoo“ konkurentės taip pat yra įsigijusios mobiliųjų technologijų reklamos bendroves ir taip didina iš reklamos gaunamas pajamas.

Nei „Yahoo“, nei „Flurry“ tikslios sandorio sumos nenurodo. Neoficialūs šaltiniai nurodo, kad interneto milžinė už „Flurry“ galėjo sumokėti 200-300 mln. JAV dolerių, todėl šis pirkinys laikomas didžiausiu „Yahoo“ įsigijimu nuo pat 2012 metų, kai buvo nupirkta tinklaraščių platforma „Tumblr“.

Apie sandorį paskelbta praėjus vos kelioms dienoms nuo oficialios pelno ataskaitos, - dokumente „Yahoo“ nurodė, kad antrąjį šių metų ketvirtį uždirbo 18 proc. mažiau nei ankstesniu laikotarpiu, t. y. 270 mln. JAV dolerių. Pajamos šiais mėnesiais taip pat smuktelėjo 3 proc. ir siekė 1,08 mlrd. JAV dolerių. Daugiausiai nuosmukis susidarė dėl 8 proc. sumenkusių pajamų skaitmeninės reklamos srityje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)