Palyginimui, šių metų I ketvirčio pabaigoje populiariojo MMORPG projekto prenumeratorių kiekis buvo 8,3 mln., 2012 m. pabaigoje - 9,6 mln. žaidėjų. Savo geriausiais laikais „Activision Blizzard“ žaidimą bent kartą per mėnesį žaisdavo apie 12 mln. žaidėjų.

Antra vertus, „World of Warcraft“ ir toliau išlieka populiariausiu MMOG atstovu, kuro žaidėjai kiekvieną mėnesį moka abonentinius mokesčius. Aišku, jei kompanija „Blizzard“ nori uždirbti iš savo projekto dar bent vienerius ar dvejus metus, būtina imtis aktyvių veiksmų.

Kiek anksčiau kompanijos „Blizzard“ vadovas Robertas Kotickas buvo pareiškęs, kad kūrėjai ketina daug dažniau išleisti „World of Warcraft“ atnaujinimus, kad žaidėjų susidomėjimas neišblėstų ir taip būtų bent jau pristabdytas jų pasitraukimas. Tam reikalui netgi pradėta eksperimentuoti su mikromokėjimais, kurių įvedimas gali reikšti, jog bus atsisakoma abonentinio mokesčio modelio.