Teo“ ir „Omnitel“ šių metų pirmojo ketvirčio pajamos siekė 82,5 mln. eurų ir buvo 2 proc. didesnės nei pernai per tą patį laikotarpį,skaičiuojant abiejų bendrovių pajamas kartu.

Tai pirmas ketvirtis, kai bendrovės skelbia apie savo rezultatus bendrai. Bendros bendrovių pajamos iš privačių klientų pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 45,3 mln. eurų, pajamos iš verslo klientų siekė 36,1 mln. eurų, kitos pajamos – 1 mln. eurų. Labiausiai didėjo pajamos iš TV paslaugų – 21,2 proc., IT paslaugų (neįskaičiavus IT įrangos pardavimo) – 14,8 proc. ir mobiliojo ryšio paslaugų – 11,2 procento. Pajamos iš įrangos pardavimo mažėjo 14,7 proc., o iš fiksuotosios balso telefonijos paslaugų – 9 procentais.

„Keliaujame į didesnę kompanijos vertę“, – sakė jis ir pridūrė, kad tai labai geras rezultatas: „Dėjome labai daug pastangų, kad integracija vyktų sėkmingai. Manau, kad pavyko išlaikyti pagrindinius verslo prioritetus ir dėmesį klientams. <...> Ačiū kolegoms, tikrai visi prisidėjo.“

„Tai reikalavo papildomo dėmesio ir papildomų pastangų: reikėjo sujungti dvi skirtingas komandas, eilę besidubliuojančių sistemų“, – pasakojo K. Šliužas ir patvirtino, kad nuo spalio abiejose kompanijose nutiko labai daug pertvarkų.

Spalio 6-ąją, paskelbus apie planą įsigyti „Omnitel“, po mėnesio įsteigtas bendras „Teo“ ir „Omnitel“ salonas Alytuje, kuris veikia kaip bendro darbo eksperimentų aikštelė. Paskutinį praėjusių metų mėnesį buvo suformuota bendra vadovų komanda, o šiemet, įsigijus „Omnitel“ akcijas, suvienodinta grupės įmonių struktūra, taip pat vienodinamos regionų ribos, perkraustyti darbuotojai.

„Vasario pabaigoje vykęs kraustymasis pakeitė ir darbuotojų sėdėjimo koncepciją: dabar visi biuruose sėdi pagal komandas. Skirtingų komandų žmonių susodinimas prie vieno stalo padėjo sufokusuoti dėmesį į rezultatą ir klientą“, – pasakojo įmonių vadovas.

Jis tvirtino kad per penkias savaites darbo vietą pakeitė daugiau nei 1,2 tūkst. darbuotojų, naujai instaliuotos ir įrengtos 72 darbo vietos, persikraustymui sunaudota daugiau nei daugiau nei 1,7 tūkst. dėžių ir sunaudota 41,1 km tinklo kabelio.

Paklaustas, kiek konsolidacijos metu buvo atleista darbuotojų, K. Šliužas tvirtino, kad tai yra 4 proc. nuo bendro darbuotojų skaičiaus: „Tai yra sveika ir natūrali įmonės apytaka ir kaita. Daugelyje įmonių natūralios kaitos procentas yra daug didesnis“, – sakė jis ir tikino, kad jokių drastiškų priemonių bendrovėse nebuvo imtasi. Jo teigimu, atleista apie 120 žmonių.

Vasarį abiejų kompanijų darbuotojams pristatytas „Telia“ ženklas, skirtas vidinei komunikacijai.

Taip pat siekiama įgyvendinti vieno vadybininko verslui principą: šis žmogus turi pilnai išmanyti ir „Omnitel“, ir „Teo“ verslui teikiamų paslaugų įvairovę. „Kol kas tai yra pilotinis projektas“, – sakė K. Šliužas.

„Omnitel“ savo ruožtu džiaugiasi tarptinklinio ryšio pasiūlymais ir konstatuoja duomenų vartojimo augimą. Šiemet bendrovė pristatė 4,5G internetą, kurio naudotis šiuo metu dar negalima dėl rinkoje esančių prietaisų ribotumo.

„Teo“ šiuo metu vykdo 80 proc. Lietuvos interneto srauto stebėsenos, tinkle kasdien įvyksta iki 2 tūkst. Ddos atakų. Taip pat bendrovės atidarė TIER III apsaugos patikimumo lygio duomenų centrą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)