Kelis mėnesius trukusio tyrimo metu RRT nustatė, kad UAB „Omnitel“, UAB „BITĖ Lietuva“ ir UAB „Tele2“ kai kuriais atvejais neinformuoja padidinto tarifo numeriais skambinančio asmens apie teikiamos paslaugos tarifą arba neįvardija tikslios galutinės kainos.

RRT įpareigojo UAB „Omnitel“, UAB „BITĖ Lietuva“ ir UAB „Tele2“ pašalinti nustatytus trūkumus ir tinkamai informuoti vartotojus apie tai, kad jie skambina padidinto tarifo telefono numeriais.

RRT patvirtintos Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklės nustato, kad „vartotojui, paskambinusiam telefono ryšio numeriu, kuriuo teikiama padidinto tarifo paslauga, jam būtų įvardijamas šios padidinto tarifo paslaugos konkretus tarifas“.

Ši nuostata taikoma skambinant numeriais, kurių tarifas nėra tiksliai nurodytas abonento pasirinktame mokėjimo plane ir yra didesnis už nacionalinių skambučių ir trumpųjų žinučių (SMS) bei vaizdo žinučių (MMS) paslaugų teikimo tarifus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)