Iš logotipo bendrovė pašalino grafinius elementus – taškus, kurie supo raides, o pirmą senojo logotipo raidę pakeitė iš didžiosios į mažąją. Pakeitimas yra pakankamai nedidelis, tad jo „Teo“ vadovas Kęstutis Šliužas netgi nelinkęs vadinti keitimu – tai, anot jo, labiau yra „veido atšviežinimas“.

Be to, pasak įmonės vadovo, toks logotipo ir pavadinimo rašymo supaprastinimas tarsi simbolizuoja įmonės požiūrio į klientus pokytį – intensyviai gerinama aptarnavimo kokybė, ką jau spėjo pastebėti ir įvertinti verslo bei privatūs klientai. Aptarnavimo vertinimą „Teo“ darbuotojai stengiasi gauti per 24 valandas nuo tiesioginio kontakto su klientu – su juo susisiekiama, išklausinėjama kaip klientas vertina aptarnavimą ir kaip jį galima būtų pagerinti.

Kartu su prekės ženklo pakeitimu keistis ir bendrovės salonai – juose bus daug vidinių dizaino pokyčių, bet kur kas svarbiau tai, kad šie salonai bus perkeliami iš vietų, į kurias klientai turi atvažiuoti specialiai dėl „Teo“ į tokias, kuriose jie ir taip bet kokiu atveju lankosi – prekybos centrus. Pirmasis toks atnaujintos koncepcijos „Teo“ salonas jau penktadienį bus atidarytas Kaune, prekybos centre „Akropolis“.

Iš viso per dvejus-trejus metus ketinama atidaryti daugiau nei 10 salonų judriausiose žmonių susibūrimo vietose, esamų salonų atnaujinimui ir naujų atidarymui ketinama skirti apie 1 mln. eurų.

Iš dabar esamų 16-17 bendrovės klientų aptarnavimo taškų, kurių toli gražu ne visi yra klientams lengvai pasiekiamose vietose, apie 5-6 ketinama uždaryti. Pavyzdžiui, Vilniuje veikiausiai turėtų nelikti arba Savanorių, arba Ukmergės gatvėje veikiančio įmonės salono, bet darbuotojams bus siūloma pretenduoti į darbo vietas naujuose, judresniuose aptarnavimo taškuose prekybos centruose.

K. Šliužas teigė, kad logotipo permainos viduje bus įgyvendinamos pragmatiškai, palengva, o ne visuotinai ir per vieną dieną. „Štai pasibaigs mano seno pavyzdžio vizitinės kortelės ir gausiu su nauju logotipu“, – sakė bendrovės vadovas.

Be to, „Teo“ vadovas užsiminė, kad yra svarstoma galimybė ir dar labiau išplėsti savo prekybos taškų tinklą – ieškoma būdų pasidalinti prekybos vieta su kita „TeliaSonera“ grupės bendrove „Omnitel“, kuri turi kur kas daugiau klientų aptarnavimo taškų. Tiesa, kol kas dar nežinoma, kaip šią idėją realizuoti, kaip padalinti prekes, paslaugas ir darbuotojus tarp šių ryšio operatorių. Daugiau naujienų apie tokio bendradarbiavimo galimybes K. Šliužas pažadėjo paskelbti iki šių metų vidurio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)