„Sprendimas priimtas siekiant užtikrinti geresnį aptarnavimą ir sklandų tolesnį mobiliojo ryšio paslaugų teikimą „TeleMaxima“ klientams“, - rašoma „Maxima LT“ pranešime spaudai.

Iki šiol „TeleMaxima“ paslaugos taip pat buvo teikiamos naudojant „Bitės“ tinklą - „Eurocom plius“ naudojosi „Bitės“ mobiliojo ryšio infrastruktūra. Dėl šio pasikeitimo dabartiniams „TeleMaxima“ klientams nieko daryti nereikės – perkėlimas įvyks automatiškai. Mobiliojo ryšio planų sąlygos naujajame tinkle bus ne mažiau patrauklios nei iki šiol – apie tai visi „TeleMaxima“ klientai jau yra informuoti, likus mėnesiui iki pokyčių, ir gali laisvai pasirinkti bet kurį kitą juos dominantį planą.

„Esame mažmeninės prekybos bendrovė, norime susitelkti į pagrindinę savo veiklą – prekybą, kurą išmanome geriausiai. Vertindami „TeleMaxima“ klientus, jų pasitikėjimą mumis bei siekdami jiems ir ateityje suteikti nenutrūkstamą ir kokybišką mobiliojo ryšio paslaugą, nusprendėme visą paslaugų valdymo paketą perleisti „Bitė Lietuva“, kuri nuolat investuoja į savo infrastruktūrą ir gerina ryšio tiekimą, klientų aptarnavimą bei paslaugų kokybę“, – sako „Maxima LT“ Ne maisto prekių ir paslaugų pirkimo departamento direktorius Dmitrijus Jurgelevičius.

Pasak jo, „Eurocom Plius“ bendrovė nuosavybės teise ir toliau priklausys „Maxima LT“, tačiau aktyvios mobiliojo ryšio operatoriaus veiklos ji nebevykdys.

Skaičiuojama, kad „Maxima LT“ paslauga šiuo metu naudojasi per 9000 aktyvių vartotojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)