„Google“ vadovas Larry Page'as pareiškė, kad „Google“ statistika dar vieną ketvirtį iš eilės buvo puiki“.

Tiesa, reklamos agentūros šį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2012 m. laikotarpiu, mokėjo 8 proc. mažiau už savo skelbimų talpinimą bendrovės sistemose, tačiau iš viso tokių skelbimų buvo įdėta 28 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Skelbimų skaičius nuo trečiojo ketvirčio kilstelėjo 8 proc. Tai gera statistika, mano analitikai, nes reklama laikoma vienu pagrindinių įmonės pajamų šaltinių.

Šiuo metu „Google“ priklauso 6,9 proc. reklamos rinkos. Ją lenkia „Facebook“, kuri valdo 14,9 proc. šios rinkos, t.y. 9 proc. daugiau nei jai atiteko praėjusiais metais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)