Egipto viešbutyje viešėjusi moteris su dukra bergždžiai bandė išsiųsti žinutes draugams ir artimiesiems.

„Visas siųstas žinutes atmesdavo. Iš viešbučio teritorijos buvo galima tik paskambinti, bet žinučių rašyti ne. Tačiau už visas neišsiųstas žinutes mums priskaičiavo po litą. Susidarė tūkstantis litų. Išklotinėje pažymėti ir apmokestinti net tie skambučiai, kurie nepasiekė adresato. Pavyzdžiui, esą aš skambinau į Angliją. Neturiu kam ten skambinti“, – piktinosi dvylika metų bendrovės „Omnitel“ kliente esanti L.Mickuvienė.

Bendrovės „Omnitel“ Ryšių su visuomene grupės vadovė Daiva Selickaitė teigė, jog klaipėdietė L.Mickuvienė – ne vienintelė nukentėjusi.

„Paaiškėjo, kad trikdžiai atsirado dėl Jungtinių Arabų Emyratų operatoriaus, kuris plečia savo veiklą Egipte. Kol kas šis tinklas testuojamas, tačiau keli Egipte buvę mūsų klientai prisijungė prie šio tinklo. To kontroliuoti mes negalime. Jiems perskaičiavome mokesčius Egipto operatoriaus tarifais“, – paaiškino ji.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją