Įvertinus ateinančių ir išeinančių klientų srautus, per tris mėnesius labiausiai padidėjo „Tele2“ klientų kiekis: įvertinus išeinančių klientų srautą, šiame tinkle klientų kiekis dėl numerių perkėlimo padidėjo 6104, „Bitė Lietuva“ ir „Omnitel“ tinklus klientai dažniau palikdavo nei juos pasirinkdavo išeidami iš kitų operatorių (trijų mėnesių klientų migravimo balansas -1768 ir -4943 atitinkamai).

Labiausiai „Tele2“ klientų skaičius dėl numerių perkėlimo didėjo rugsėjo mėnesį (+1540), tą patį mėnesį daugiausiai klientų pasitraukė iš „Omnitel“ tinklo (-1712), o „Bitė Lietuva“ balansas buvo beveik neutralus (-68). Rugpjūtį situacija buvo labai panaši - „Tele2“ dėl numerių perkėlimo augo sparčiausiai (+1007), tačiau „Bitė Lietuva“ ir „Omnitel“ susikeitė vietomis: „Bitė“ nukentėjo labiausiai (-1020), o „Omnitel“ balansas buvo neigiamas, bet gana nestipriai (-198). Liepą ir „Bitė Lietuva“, ir „Omnitel“ „nukraujavo“ (-680 ir -692 atitinkamai), o klientų kiekis dėl numerių perkėlimo vėlgi didėjo tik „Tele2“ tinkle (+1216).

Numerių perkėlimo statistika, 2011 06-09 mėn.

„Tele2“ atstovas spaudai Andrius Baranauskas sakė: „Ryšių reguliavimo tarnybos atlikti tyrimai rodo, kad visų mobiliojo ryšio operatorių paslaugų kokybė yra vienoda. Mes siūlome geriausią kainą, ir vartotojai ją renkasi. Būtent dėl to turime teigiamą balansą; su retomis išimtimis jis toks jau šeštus metus - visą šį laiką klientai rinkosi „Tele2“.

„Bitė Lietuva“ atstovė spaudai Raminta Rimkienė mano, kad konkurentai iš jų klientus labiausia viliojo subsidijomis: „Matome, kad kaip pirmąjį 2011 m. pusmetį, taip ir trečiąjį ketvirtį vartotojų migracija tarp mobiliojo ryšio operatorių išsilaikė panaši - konkurentai vis dar vilioja vartotojus subsidijomis telefonams taip siekdami užtikrinti palankesnius migracijos rodiklius. Mes laikomės savo strateginės krypties - siūlyti geriausią aptarnavimą ir paslaugas be jokio kompromiso tarp kainos ir kokybės. Esame orientuoti į ilgalaikius rezultatus bei ryšių su klientais puoselėjimą“.

„Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė tokių migravimo tendencijų per daug nesureikšmina: „Pirmiausia norime pabrėžti, kad per tris pastaruosius mėnesius klientų migracija buvo nedidelė. Ir liepą, ir rugpjūtį „Omnitel“ išlaikė teigiamą numerio perkėlimo tendenciją tarp verslo klientų, o nedidelį minusą rugsėjo mėnesį lėmė vieno-dviejų verslo klientų pasitraukimas bei tam tikra viešųjų pirkimų konkursų per CPO įtaka. Nedidelė migracija ir tarp privačių klientų, kuriai įtakos gali turėti operatorių taikomos klientų pritraukimo akcijos“.

Mobiliojo ryšio numerio perkėlimo paslaugą administruoja UAB „Mano numeris“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)