aA
Bitė Lietuva“ paskelbė, kad per tris darbo dienas pavyksta sutvarkyti 92 proc. vartotojų įrenginių. Kai spalio pradžioje bendrovė pažadėjo tai padaryti žymiai greičiau nei įprasta, norinčių sutvarkyti telefonų defektus kiekis netikėtai išaugo beveik perpus.
Telefono remontas
© Shutterstock nuotr.

„Iškėlėme naują įrenginių taisymo paslaugų kokybės bei greičio kartelės lygį ir savo pažadą vykdome. Prieš mums pristatant paslaugą „Telefono garantinis be rūpesčių“, vidutinis telefono taisymo terminas rinkoje buvo apie 10 dienų. Pirmojo mėnesio rezultatai parodė, kad mums pavyko užtikrinti greitą telefonų sutaisymą ir pasirūpinti klientų duomenimis“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.

Tiesa, kai kurių gedimų per tris darbo dienas sutaisyti neįmanoma – dėl sudėtingų gedimų ar išskirtinės detalės užsakymo taisymas užtrunka ilgiau nei planuota. „Tačiau tai trunka vos viena ar dviem dienom ilgiau nei trys darbo dienos“, – tvirtina F. Hrenchukas.

„Bitę“ nustebino netikėtai išaugęs norinčių taisyti mobiliuosius telefonus vartotojų skaičius – per dvi savaites į bendrovę kreipėsi 42 proc. daugiau tokių klientų. Nuo tada, kai buvo pristatyta paslauga klientai bendrovei patiki sutaisyti vidutiniškai 410 mobiliųjų telefonų per savaitę, rašoma pranešime spaudai.

„Kai telefonas sutaisomas per tris dienas, manome, kad žmonės nusprendžia nebelaukti ir atneša savo telefonus. Anksčiau jie tikriausiai taikstydavosi su nedideliais gedimais ir nekreipdavo dėmesio į, pavyzdžiui, ekrano įskilimą“, – pasakoja „Bitės“ vadovas.

Jo teigimu, dalį vartotojų taisyti telefonus paskatino suteikiamas pagal kainą ir modelį panašus pakaitinis telefonas. „Anksčiau pakaitiniai telefonai turėjo neigiamą reputaciją. Įvairios smulkios taisyklos siūlydavo dažniausiai senus ir nutrintus telefonus. Dabar mūsų klientams nereikia jaudintis – kol telefonas taisomas, jie naudojasi gerais įrenginiais“, – sako „Bitė Lietuva“ vadovas.

Jei įrenginio modelis turi technines galimybes ar nėra nepataisomai pažeistas, „Bitė“ taip pat išsaugo telefono duomenis. Paslauga „Telefonų garantinis be rūpesčių“ papildomai nekainuoja ir galioja bendrovės privatiems ir verslo klientams, kurie savo telefonus įsigijo „Bitėje“. Šia paslauga naudotis gali ir vartotojai „Bitėje“ įsigiję planšetinius kompiuterius, interneto modemus.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

C karta: terminas, apibūdinantis atskirą visuomenės grupę, kuriai galbūt priklausote ir jūs (36)

Apie Y, X ar Z kartas girdėjome bemaž kiekvienas. Pasirodo, egzistuoja ir Lietuvoje kur kas mažiau...

Norite mesti socialinius tinklus? Vien atsijungti ir ištrinti programėles neužteks (2)

XXI amžiuje priklausomybių sąrašą papildė nauja – priklausomybė nuo socialinių tinklų. Ne...

Iš „Facebook“ priklausančios „WhatsApp“ programėlės vartotojai masiškai bėga pas konkurentus (111)

„Facebook“ kompanijai priklausančios programėlės „ WhatsApp “ vartotojai masiškai palieka...

„Mainlink“ prisijungė prie tarptautinės „LoRa Alliance“ asociacijos

Daiktų interneto (IoT) technologija grįstų paslaugų tiekėja „Mainlink“ prisijungė prie...

Nuo išsikraunančios baterijos iki perkaitimo – kaip spręsti dažniausias išmaniųjų problemas?

Išmanusis telefonas šiandien daugeliui yra tapęs nepamainomu kasdienybės palydovu ir...

Top naujienos

Užkalnis pripažino: mano kūryba yra paveikta Indijos kvaišalų

Žinoma, apie jokias nelegalias medžiagas ar receptinius sąmonę plečiančius preparatus aš...

Prokuroras įvardijo sukčių purvinus metodus: prašo kreiptis ir praradus menkiausias sumas (103)

Klaipėdos prokuroras Simonas Genys į „Delfi“ kreipėsi norėdamas įspėti apie sukčių...

Justina Maciūnaitė | D+

Ar jau galime Vilniaus stoties teritorijai klijuoti „auksinio rajono“ etiketę?

Dalis vilniečių, paprašyti įvardyti nesaugiausią miesto teritoriją, tikrai prisimintų Stoties...

Stringant COVID-19 vakcinų pristatymui, SAM abejoja dėl prezidento iškelto tikslo iki vasaros vidurio paskiepyti 70 proc. gyventojų (63)

Stringant COVID-19 vakcinų pristatymui, būtų drąsu teigti, jog Lietuvai iki vasaros vidurio pavyks...

Rimas Šapauskas | D+

Rimas ir kunigas. Pokalbis su vyskupu Arūnu Poniškaičiu: nusikaltęs kunigas vis tiek lieka Bažnyčios nariu

Iš kur kyla gandai, stereotipai ir nesusikalbėjimas? Dažniausiai – iš nežinojimo. Ar tikrai...

Per pandemiją pastojusi moteris negalėjo patikėti, kokia išmoka jos laukia: tokių kaip aš yra tūkstančiai (295)

Lietuvoje paskelbtas antrasis karantinas tęsiasi jau trečią mėnesį, tačiau kai kurie gyventojai...

Dėl vakcinos verslas pasiruošęs bet kam: kol kas leidžia dešimtis tūkstančių eurų darbuotojams testuoti SAM prognozuoja, kada įmonės galės įsigyti skiepų (94)

Privačiam verslui prisijungus prie vakcinacijos proceso šis įgautų didesnį pagreitį. Deja, kol...

Laura Vagonė: man nieko niekada nereikėjo imti grožiu (67)

Ryški, drąsi ir energinga švenčių planuotoja Laura Vagonė atvira, dažnai ji veidrodyje nemato...

Šviesa tunelio gale: Dulkys dalijasi pozityvia koronaviruso statistika (153)

Lietuvai jau daugiau nei mėnesį gyvenant antrojo griežto karantino sąlygomis, sveikatos apsaugos...

Rolandui Rastauskui visam gyvenimui įstrigo vaikystėje iš Juozo Grušo gauta pastaba (10)

Klaipėdos apskrities Ievos Simonaitytės viešosios bibliotekos suorganizuotame virtualiame renginyje...