„Omnitel“ pranešime spaudai tikinama, kad esminę neigiamą įtaką pajamoms per 2012-uosius turėjo sumažinti skambučio užbaigimo mokesčiai šalies viduje.

Bendrovė ir praėjusiais metais aktyviai plėtojo mobiliųjų duomenų verslą. „Omnitel“ pajamos iš mobiliojo interneto paslaugų bei išmaniosios įrangos, nešiojamųjų kompiuterių bei mobiliojo interneto modemų pardavimų per 2012-uosius augo 12 proc., lyginant su 2011 m., o klientų perduotų mobiliųjų duomenų srautas per metus išaugo net 51 proc.

„2012-aisiais nuveikėme daug darbų gerindami savo klientų patirtį. Mums svarbu, kad „Omnitel“ klientai turėtų geriausius potyrius naudodamiesi mūsų paslaugomis. „Omnitel“ daug investuoja į tinklo ir produktų vystymą, bet lygiai taip pat – ir į žmonių, kurie dirba tiesiogiai su klientais, kompetencijų gerinimą“, - sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.

Iš viso per 2012 m. „Omnitel“ investavo 60 mln. Lt. Didelė investicijų dalis buvo skirta „Omnitel“ tinklo atnaujinimui bei 4G LTE tinklo statybai, kad bendrovės klientai turėtų dar didesnę tinklo aprėptį, aukštesnę spartą jame bei gautų dar kokybiškesnes paslaugas. 2012 m. pabaigoje atnaujinto tinklo privalumus jau juto 45 proc. bendrovės klientų. „Omnitel“ 4G LTE ryšiu yra padengti abu didieji Lietuvos miestai – Vilnius ir Kaunas, 4G LTE ryšys taip pat veikia Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje.

2012 m. pabaigoje „Omnitel“ turėjo 1 mln. 953 tūkst. vartotojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (112)