Planšetiniuose kompiuteriuose temperatūriniai parametrai yra labai svarbūs kalbant apie centrinio procesoriaus ir grafinio adapterio gebėjimą veikti maksimalia sparta. Pasiekus tam tikras lubas, produktyvumo lygis sumažinamas, todėl gamintojai nuolat ieško, kaip pasiekti balansą tarp maksimalios spartos ir ją ribojančių veiksnių.

„DirectX 12“ leidžia sumažinti centrinio procesoriaus apkrovas, todėl grafinis adapteris gauna papildomų išteklių. Naujojo API demonstracija buvo vykdoma pasitelkus planšetinį kompiuterį „Microsoft Surface Pro 3“, pagamintą naudojant „Intel Haswell“ platformą.

Demonstraciniame vaizdo klipe buvo vaizduojama 50 tūkst. asteroidų. Naudojant „DirectX 11“, buvo pasiekta 19 kadrų per sekundę sparta; šiuo atveju pagrindinio ir grafinio procesorių ištekliai buvo padalinti po lygiai. „DirectX 12“ leido spartą padidinti iki 33 kadrų per sekundę (+74 proc. našumo). Toks skirtumas žaidimo veikimą gali padidinti iš nepatenkinamo į komfortišką.

Analogiškais privalumais dėl „DirectX 12“ naudojimo turėtų pasigirti išmanieji telefonai, nešiojamieji kompiuteriai, taip pat kompaktiški stacionarūs kompiuteriai. Kūrėjai galės arba padidinti spartos lygį, arba išsaugoti ankstesnį, tačiau sumažinti energijos suvartojimą.

Apie „DirectX 12“ palaikymą savo naujausiose SoC mikroschemose jau pranešė kompanijos „Qualcomm“ ir „nVidia“ (pastaroji jau pristatė procesorių „Tegra K1“ su „Kepler“ architektūros grafikos procesoriumi).