Programinės įrangos gamintojos siekiai toliau plėtoti debesijos kompiuteriją - vienas iš svarbiausių naujojo generalinio direktoriaus Satya Nadella tikslų - atsiperka. „Azure“, debesijos kompiuterijos produktas, nuo jo pristatymo rinkoms jau atnešė „Microsoft“ 150 proc. padidėjusias pajamas. Pirmąjį ketvirtį registracijos reikalaujančio programų paketo „Office“ vartotojų skaičius padidėjo 1 mln., be to, įmonė pardavė 2 mln. žaidimų konsolių „Xbox“ bei 1,2 mln. „Xbox One“.

„Paslaugų, kaip „Bing“ bei „Office 365 Home“, padalinių aktyvumas puikus, o komerciniai mūsų klientai noriai naudojasi debesijos kompiuterijos sprendimais“, - nurodo generalinis direktorius, vasario mėnesį pareigose pakeitęs Steve'ą Ballmerį.

Vis dėlto daug žalos „Microsoft“ padarė smunkantys asmeninių kompiuterių pardavimai - vartotojai vis mieliau renkasi kitokias technologijas. Bendrovės pelnas pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, smuko 6,5 proc.

Po pateiktos informacijos „Microsoft“ akcijų vertė rinkose kilstelėjo 3 proc.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją