Panašiai nutiko ir šį kartą: „Microsoft“, pasinaudoję Kinijos bendrovės „Lenovo“ hibridiniu kompiuteriu „Yoga 3 Pro“ sukūrė reklamą, kurioje lyginamas kiniškas gaminys (pristatytas šiemet) ir... taip pat Kinijoje surinktas, tik jau amerikietišku vadinamas „MacBook Air“ (gaminamas nuo 2008 metų).

Nenuostabu – lankstytis į visas puses nemokantis ir lietimui jautraus ekrano neturintis „Apple“ gaminys gauna į kaulus taip, kad net dulkės rūksta.

Tik štai „Microsoft“, pavardinę kompiuterio, kuriame yra jų operacinė sistema, privalumus, nutylėjo tai, kas jiems nėra taip palanku. Pavyzdžiui, kainą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)