"Paleisdami "Telemaxima" kortelę siekėme privilioti į "VP "Market" parduotuves daugiau pirkėjų, o kartu sukelti mažytę revoliuciją mobiliojoje rinkoje. Šiandien galime sakyti, kad paslauga pasiteisino. Per 4-5 mėnesius parduoti 50 tūkst. kortelių - geras rezultatas, o metų pabaigoje tikimės turėti jau iki 100 tūkst. vartotojų", - sakė "Eurocom" direktorius Liudvikas Andriulis.

"VP Market" kartu su tai pačiai įmonių grupei priklausančia telekomunikacijų įmone "Eurocom" mobiliojo ryšio kortelę "Telemaxima" išleido balandį. Ji orientuota į "Maximum" pirkėjų lojalumo programos dalyvius, rašo "Verslo žinios".

Tiesa, kitas prekybos tinklas "Norfa", 2004 metų gruodį išleidęs mobiliojo ryšio kortelę "Norfa Tele", sėkme pasigirti negali. "Norfa" siūlo nuolaidas, sukauptas perkant maistą, išnaudoti pigesniems pokalbiams. Tačiau viltys per 2005 metus pritraukti 100 tūkst. vartotojų seniai subliūško.

"Norfos mažmenos" valdybos pirmininkas Dainius Dundulis informavo, kad nuo balandžio kortelių skaičius nepakito - jų tėra parduota apie 2 tūkst.

"Šio produkto ateitį svarstome, bet sprendimų nėra. Nesėkmę galėjo lemti tai, kad korteles tinklas per mažai reklamavo", - mano jis.

Tačiau "Eurocom" vadovo vertinimu, "Norfai" kortelės nepavyko įsukti dėl kompetencijos telekomunikacijų bei rinkodaros srityse stokos.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją