Prieš trisdešimt metų įkurta kompanija akcijų biržoje atsidūrė jau po penkerių metų. Per dvidešimt penkerius metus įmonė transformavosi nuo stalinių kompiuterių gamintojos ir pardavėjos iki paslaugų teikėjos, nešiojamų kompiuterių ir planšečių gamintojos.

„Vienintelis dalykas, ko mes nedarome – tai nesame telefonų rinkoje“, - kalbėjo į Vilnių atvykusi Anja Monrad, „Dell“ vadovė Centrinėje ir Rytų Europoje bei augančiose rinkose.

IT įmonės atstovė teigė, kad bendrovės įkūrėjas nusprendė perpirkti kompaniją, nes tikėjosi, kad išsibraukusi iš akcijų biržos įmonė turės daugiau laisvės įgyvendinti savo nusistatytą strategiją.

„Atkritus būtinybei koncentruotis į ketvirčio pelnus, galime dabar žiūrėti į tolimesnę ateitį, - kalbėjo A. Monrad. - Būnant listinguojama įmone pagrindiniai tikslai - augti ir užimti didesnę rinkos dalį. Jei kompanija nori transformuotis iš gamybos kompanijos į pridėtinę vertę kuriančios kompanijos, neįmanoma to sėkmingai pasiekti, kai esi vertinamas pagal parduotų kompiuterių skaičių. O jei akcininkai, investuotojai ir spauda tik apie tai kalba, tai atrodai kaip nevykėlis iš šono, nors pats jauti, kad sekasi“.

„Dell“ atstovės teigimu, šiuo metu kompanijos strategija yra paremta keturiais principais – transformacija (infrastruktūros keitimas), sujungimas (klientams patraukli erdvė), informavimas („Big Data“ pavertimas įžvalgomis), ir saugumas (angl. tranform, connect, inform, protect).

Prieš šešerius metus „Dell“ pradėjo investuoti į intelektinių teisių nuosavybes. Nuo tada šioje sferoje investuota apie 18 mlrd. dolerių.

„Nors dar daug kur mes esame žinomi, kaip kompiuterių pardavėjai, esame tikrai daug daugiau už juos“, - teigė „Login 2014” pranešėja.

Lietuvoje apsilankęs „Dell“ sprendimų vadovas Centrinėje ir Rytų Europoje Serbanas Zirnovanas teigė, kad kompanija savo strategiją pradėjo keisti, kai suprato, kad kompiuteris – tai ne dėžė, o įrankis, kuriais kuriamas žmogaus potyris.

„Pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduria klientai, tai daugybė įrenginių, kuriuos reikia sujungti. Taigi viena iš svarbiausių paradigmų šiandien – kaip tą mobilumą įvaldyti per vartotojo perspektyvą. Kitas svarbus klausimas – saugumas. Yra tiek informacijos. Kaip ją apsaugoti“, - įmonės strategijos pasirinkimus motyvavo įmonės atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)