Renginyje pristatyti geriausi 23 projektai iš 338 pretendentų, tarp jų ir lietuvių bendrovės „MultimediaMark“ sukurtas projektas.

Lietuvai atstovavusi skaitmeninių technologijų kompanija „MultimediaMark“ pristatė Vilniaus savivaldybės užsakymu sukurtą kompaktinį diską-gidą, kuriame sostinės svečiams pasitelkiant 3D technologijas reprezentuojamos gražiausios Vilniaus vietos: Šv. Onos bažnyčia, Arkikatedra bazilika, Vilniaus universitetas bei Gedimino pilis. Vienu kompiuterinės pelės paspaudimu žiūrovai senamiesčio gatvėmis gali „nuskristi“ į vieną iš keturių žymiausių Vilniaus vietų.

„Be įprasta tapusios informacijos – istorinių faktų, įsimintiniausių paminklų ir muziejų aprašymų, tradicinių lietuviškų švenčių, populiariausių renginių vietų, teatrų aprašymų ir kt. svarbios informacijos garsinančios Vilnių, miesto svečiams siūloma ir interaktyviai pakeliauti po sostinę. Kurdami kompaktinį diską-gidą siekėme miesto svečią sudominti Vilnių pateikdami nauja forma – pasitelkiant inovatyvius trimačius sprendimus“, - apie idėją pasakojo „MultimediaMark“ direktorius Vytautas Švėgžda.

„MultimediaMark“ komandai trimačio projekto apie Vilnių realizavimui prireikė beveik pusės metų. Kaip sakė V. Švėgžda, norėjosi sukurti nenuobodų, informatyvų bei linksmą pristatymą apie Vilnių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją