“Informacijos technologijų didmenos rinka dėka namų vartotojų auga antrus metus iš eilės. Namų sektorius, “GNT Lietuvos” duomenimis, šiemet išaugo apie 50 procentų. Manome, kad tai tęsis tol, kol namuose asmeninius kompiuterius turės maždaug ketvirtadalis Lietuvos gyventojų. Bendrovės duomenimis, šiemet Lietuvoje bus parduota apie 100 tūkst. asmeninių kompiuterių", - sakė V.Stunžėnas.
Anot jo, technologijoms sparčiai vystantis, pamažu nyksta skirtumai tarp buitinės ir kompiuterinės technikos naudojimo. “Pavyzdžiui, kai kuriuos televizorius galima naudoti kaip kompiuterio monitorius, o kompiuteriniams žaidimams skirtas konsoles naudoti DVD filmų peržiūrai ar net naršymui internete”, - sakė V.Stunžėnas.
“GNT Lietuva”, turinti gerai išvystytus prekių logistikos ir paskirstymo kanalus bei internetinę produktų užsakymo sistemą, planuoja, kad bendrovės pardavimai importuojama buitine technika ateityje sparčiai augs, teigiama pranešime spaudai.
Dabar maždaug 10-15 proc. visos “GNT Lietuvos” parduodamos produkcijos sudaro programinė įranga ir apie 85 proc. - kompiuterinė techninė įranga.
“GNT Lietuva”, savo veiklą pradėjusi 1992-aisiais, šalyje platina tokių pasaulyje gerai žinomų kompanijų kaip “Hyundai”, “Hitachi”, AMD, “Mitsumi”, “Samsung”, “Epson”, DFI, “Palit”, HP, IBM ir kitų produktus.
Bendrovė planuoja, kad šiemet apyvarta sieks 235 mln. litų. Tai būtų 25 proc. daugiau nei 2001-aisiais, kuomet “GNT Lietuvos“ apyvarta sudarė 187 mln. litų.