Vienas iš studijos „Stoic“ įkūrėjų Johnas Watsonas teigė, kad šiuo metu sudėtinga nustatyti protingą „The Banner Saga“ versijos, skirtos „iPad“, kainą. Kartu leido suprasti, kad nemokamų žaidimų gausa nepatenkinta ir „iPad“ kūrėja „Apple“.

„Apple“ nepatenkinta, kaip ir visi kiti, ta labai populiaria mobilių programėlių rinkos situacija, kai žmonės nenori mokėti nieko“, – pažymėjo Johnas Watsonas. - Jie mano, kad 4 doleriai – tikrai per didelė suma, nors tai visiškai nelogiška, atsižvelgiant į daugumos žmonių gyvenimo būdą.“

„Jie [vartotojai] išleidžia 600 dolerių „iPad“ įsigyti, 4 dolerius – už kavą, 20 dolerių – už pietus, tačiau kai reikia išleisti 5 dolerius žaidimui, tarsi pradedama kalbėti apie sprendimą, kuris pakeis visą jų gyvenimą. Aš taip pat nepatenkintas šia situacija“, – piktinosi vienas iš „Stoic“ įkūrėjų.

Kitas „Stoic“ atstovas – Arnie Jorgensenas – teigė, jog „iPad Air“ pasirodymas, taip pat didelė šios planšetės sparta paskatino „Apple“ kovoti su nepalankia tendencija – skatinti ir palaikyti kūrėjus, kurie išleidžia „Premium“ klasės produktus. „Taigi jie paragino pakelti mūsų žaidimo kartelę dar aukščiau, tačiau mes vis dar svarstome.“

„Stoic“ šiais metais jau išleido „iOS“ skirtą žaidimo „The Banner Saga: Factions“ versiją, kuri turi tam tikras monetizacijos galimybes, tačiau žaidėjų jos nesudomino. A. Jorgensenas mano, kad studija galėjo uždirbti gerokai daugiau, jei žaidime būtų įkyriai siūloma išleisti tam tikrą kiekį pinigų žaidime esantiems daiktams, herojų tobulinimo galimybėms ir t.t.