„Mūsų žmonės, suprasdami šio sprendimo svarbą, dėjo visas pastangas ir, glaudžiai bendradarbiaudami su Bendruoju pagalbos centru bei su įrangos gamintojais, atliko didžiulius tinklo atnaujinimo darbus, kad sprendimą, užtikrinantį skambinančiųjų numeriu 112 vietos perdavimą be SIM kortelės, įdiegtume kiek įmanoma greičiau“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.

Taip pat „Omnitel“ iš savo pusės jau įdiegė sprendimą, kuris, Bendrajam pagalbos centrui atlikus reikiamus pakeitimus, suteiks galimybę „Omnitel“ klientams su Bendrosios pagalbos centru numeriu 112 susisiekti bei bendrauti ir SMS žinutėmis. SMS sprendimas ypač reikalingas negirdintiems arba dėl kokių nors priežasčių negalintiems kalbėti žmonėms.

Bendrasis pagalbos centras (BPC) su bendrove „Bitė Lietuva“ dar lapkritį
atliko reikiamus testus, atitiko keliamus reikalavimus ir patvirtino, kad
skambinant pagalbos numeriu be SIM kortelės vietos duomenys nurodomi
automatizuotu būdu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)