„Tiesiame pagalbos ranką neramumų sūkuryje atsidūrusiems žmonėms ir verslui. Mūsų klientams nemokamai suteiksime svarbiausias ryšio – skambučių ir trumpųjų žinučių – paslaugas. Klientai gali naudotis ryšiu nesukdami galvos dėl sąskaitų, o kompensacijas už paslaugas matys savo kito mėnesio sąskaitose už visą nurodytą laikotarpį,“ – paaiškina Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.

Bendrovė pernai pirmoji ištiesė pagalbos ranką ir baltarusiams. Neramumų krečiamas šalies IT bendroves „Bitė“ pakvietė kurtis Lietuvoje ir pasiūlė ryšio paslaugas 3 mėnesius teikti nemokamai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)