Aida Bičiūnienė, "Bitės" grupės valdybos narė, sako, kad Lietuvoje mobiliuosius telefonus jau turi ir maži vaikai, taigi naujų klientų nebėra.

"Padidinti klientų skaičių galima tik vienu būdu - atimant iš konkurentų. Tačiau mūsų duomenys nerodo, kad tiek daug vartotojų būtų išėję į "Omnitel", - pabrėžia ji.

Įtarimų, kad UAB "Omnitel" galėjo dirbtinai padidinti viešai skelbiamą savo abonentų skaičių, konkurentams kilo Ryšių reguliavimo tarnybai (RRT) paskelbus 2009 m. III ketv. rinkos ataskaitą.

„Omnitel“ neigia klastojanti duomenis. Bendrovė antradienį išsiunsti RRT prašymą nedelsiant atlikti atitinkamą visų operatorių duomenų auditą ir paneigti abejones.

„Suprantame kitų operatorių nuostabą pamačius oficialius RRT skelbiamus vartotojų skaičius. Taip, "Omnitel" vartotojų skaičius išaugo, nepaisant intensyviai skleidžiamos nuomonės apie "Omnitel" neva tik paliekančius klientus", - teigia bendrovės atstovė Daiva Selickaitė.

„Po praėjusių metų pirmąjį pusmetį padarytų klaidų, mes susitelkėme ir, atsižvelgdami į ekonominę situaciją šalyje, teikėme ypač patrauklius pasiūlymus verslo ir privatiems klientams, reagavome į atskirų klientų poreikius, taikėme konkrečioms įmonėms pritaikytus sprendimus, kad mūsų klientai, efektyviai naudodamiesi telekomunikacijų paslaugomis, lengviau išgyventų sunkmetį. Visų šių veiksmų rezultatas ir atsispindi oficialioje RRT ataskaitoje", - teigia ji.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją