„Planšetinių kompiuterių pardavimai 2013 metais pasaulyje turėtų viršyti 240 mln. vienetų, o nešiojamų kompiuterių bus parduota 207 mln.“, – teigiama Kalifornijoje įsikūrusios tyrimų bendrovės „NPD DisplaySearch“ paskelbtoje ataskaitoje.

Kai 2010 metais pasirodė pirmasis „iPad“, „Apple“ dominuoja planšetinių kompiuterių rinkoje, tačiau tyrimų bendrovė prognozuoja, kad šių metų pardavimus kels konkurencija.

Pristačius „iPad Mini“ ir jo konkurentus su mažesniais ekranais ir mažesne kaina, anot analitikų, paklausa didės, nes mažesni planšetiniai kompiuteriai pretenduoja į didesnę rinkos dalį.

„2013 metais nauja mažų planšetinių kompiuterių klasė perims rinką“, – teigiama NPD ataskaitoje.

Anot jos, planšetiniai kompiuteriai su 7–8 colių ekranu sudarys 45 proc. iš 108 mln. rinkoje šiemet būsiančių vienetų, o o kompiuteriai su 9,7 colių ekranu sudarys 17 proc. arba 41 mln. vienetų.

Anksčiau tyrimų bendrovė prognozavo, kad planšetiniai kompiuteriniai nešiojamuosius aplenks 2016 metais. Kompanija savo prognozes patikslino atsižvelgdama į visame pasaulyje mažėjančią nešiojamųjų kompiuterių paklausą.

Tačiau nepaisant mažėjančios paklausos, nešiojamųjų kompiuterių gamintojai kovoja dėl savo išlikimo.

„Planšetinį ir nešiojamą kompiuterį apibrėžti vis sunkiau. Vis daugiau gamintojų pristato hibridinius prietaisus, kuriuos galima naudoti ir kaip planšetinį, ir kaip nešiojamąjį kompiuterį. Tad klientai, kurie nori naudotis abiejų jų privalumais, turės iš ko rinktis“, – pažymi apie technologijas rašantis Lance`as Whitney iš CNET.com.

Anot, NPD Kinijoje ir Šiaurės Amerikoje jau dabar planšetinių kompiuterių parduodama daugiau nei nešiojamų.