„iPhone“ ir „iPad“ gamintojos prekių ženklas šiuo metu yra vertas 153 mlrd. JAV dolerių (apie 368 mlrd. Lt). Tai yra maždaug dvigubai mažiau nei „Apple“ rinkos vertė. Dar pernai „Apple“ pralenkė „Microsoft“ ir pagal rinkos vertę tapo didžiausia technologijų kompanija pasaulyje.

„Millward Brown“ kasmetinio „BrandZ“ tyrimo duomenimis, 6 iš 10-ies vertingiausių pasaulio prekių ženklų priklauso technologijų kompanijoms. Antrą vietą užima „Google“, trečią – IBM, penktą - „Microsoft“, septintą – JAV operatorius AT&T, o devintą – Kinijos operatorius „China Mobile“.

Iki šiol ketverius metus šiame sąraše karaliavo „Google“.

Ketvirtą vietą vertingiausių prekių ženklų dešimtuke šiemet užėmė dvi pozicijas įgijusi greitojo maisto kompanija „McDonalds“, į šeštąją vietą vienu laipteliu smuktelėjo „Coca Cola“.

Į vertingiausių prekių ženklų šimtuką šiemet pateko ir socialinis tinklas „Facebook“, užimantis 35-tą vietą. Visi pirmojo šimtuko prekių ženklai kartu yra verti apie 2,4 trln. JAV dolerių (5,8 trln. Lt).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)