„Apple“ advokatai Kinijoje tvirtina, kad „Sichuan Fangguo Food Co.“ logotipe panaudoti konceptualūs elementai, pasiskolinti iš kompiuterių įmonės logotipo, skelbia gochengdoo.com.

„Fangguo“ logotipas - apskritimas be kairio apatinio ketvirčio – turėtų priminti obuolį su stiebeliu ir į dešinę nukreiptu lapeliu.

Šios bendrovės generalinis direktorius Zhao Yi mano, kad tai yra be pagrindo išpūstas burbulas. Jis nesutinka, kad logotipai yra panašūs ir šaiposi iš „Apple“ advokatų kaltinimo, kad dizaino koncepcija yra panaši. „Yra lapelis, iš kurio galima suprasti, jog tai yra obuolys, bet yra ir du kiniški simboliai. Orientacija taip pat kitokia, o mūsų logotipo forma yra visiškai kitokia. Be to, įkūręs „Fangdoo“ niekada nebuvau girdėjęs apie „Apple“, - pasakojo Z. Yi.

Z. Yi gavo „Apple“ užsakymu parašytą liepos 19 d. datuotą laišką iš Pekino „Zhucheng“ teisės bendrovės Guangzhou filialo. Šiuo laišku Z. Yi buvo informuotas apie nesutarimą. Iki naujo „Fangguo“ logotipo registravimo laikotarpio pabaigos buvo likę dvi dienos.

Laiške buvo pateikti du kaltinimai. Pirmiausia buvo minimas „Fangguo“ ir „Apple“ logotipų panašumas. Antrosios bendrovės kiniškas pavadinimas yra „Pingguo“, taigi, sutampa antrasis bendrovių pavadinimą žymintis simbolis guo, reiškiantis vaisių.

Be to, „Fangguo“ pateikė prašymą valdžiai registruoti logotipą šešiolikoje skirtingų produktų kategorijų, taip pat „nešiojamųjų kompiuterių“ ir „elektroninių žaidimų programinės įrangos“ - šiose kategorijos registruotas ir „Apple“ prekinis ženklas.

„Fangguo“ 2007 buvo suteiktas „Garsaus Nonchong miesto prekės ženklo“ statusas ir „Garsaus Sichuan provincijos prekės ženklo“ statusas 2008 metais. Z. Yi sakė, kad savo prekės ženklą tokiame kiekyje iš pirmo žvilgsnio nesusijusių kategorijų registravo ne dėl to, kad turėjo planų plėsti veiklą, bet tik tam atvejui, jeigu kada nors sutiktų ką nors, kas norėtų gaminti, pavyzdžiui, „Fangguo“ kompiuterius.

Jis niekada net negalvojo, kad kam nors gali užkliūti jo prekės ženklas.

Teisininkų bendrovės advokatas Li Goushengas sakė, kad „Apple“ įdėmiai stebi naujas paraiškas prekės ženklams Kinijos logotipų tinklalapyje. Jis pridūrė, kad konfliktas bus išspręstas jeigu „Fangguo“ iš savo logotipo pašalins obuolio lapelį ir atšauks prekės ženklo paraišką tose produktų kategorijose, kurios domina „Apple“.

Tačiau Z. Yi tvirtia laikosi savo pozicijos: „Bendrovė yra „Fangguo“, tai yra vaisius, o jei bus pašalintas lapelis, logotipas atrodys kaip bomba. Be to, man laišką atsiuntusi teisininkų bendrovė su manimi tiesiogiai dar nesusisiekė“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)