Laiške, kurį gavo technologijų naujienų svetainė „The Verge“, „iPhone“ gamintojai rašė: „Atsiprašome už nepatogumus, sukeltus „iPhone 6“ ir „iPhone 6 Plus“ vartotojams, kuriuos paveikė „iOS 8.0.1“ versijos klaida“.

Klaidingą naujinio versiją „Apple“ publikavo trečiadienį, tačiau pradėjus plūsti skundams, kad „iPhone 6“ nebeveikia, jis buvo skubiai pašalintas iš įmonės tarnybinių stočių, prieinamų paprastiems vartotojams.

Taip pat buvo pasiūlyta gana sudėtinga procedūra, leidusi „pasendinti“ sistemą iki 8.0 versijos – tam reikėjo turėti kompiuterį su įdiegta „iTunes“, ir „Apple iOS“ pilnos rinkmenos – kai kuriems vartotojams toks variantas nebuvo tinkamas.

„The Verge“ žiniomis, telefonus gadinančią sistemos versiją spėjo atsisiųsti mažiau nei 40 000 vartotojų - „Apple“ naujinį iš savo stočių pašalino greičiau nei po valandos nuo išleidimo.

„iOS 8.0.2“ naujinio pakeitimų sąrašas – praktiškai identiškas 8.0.1 versijai (išskyrus, žinoma, „Touch ID“ iš jungimo ir „iPlytos“ funkcijas).

Neskelbiama, kokia buvo 8.0.1 versijos nekorektiško veikimo priežastis: sunkumų patyrė tik tie vartotojai, kurie naudojosi „Over the air“ atnaujinimo funkcija, bet ne analogišką darbą atliekančia „iTunes“ funkcija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (47)