Praėjusią savaitę socialiniuose tinkluose „Twitter“ ir „Reddit“ pasirodė šimtai ekrano kopijų, kuriose užfiksuotas pirmasis programėlių parduotuvės puslapis: jame matyti naujų „Apple“ telefonų „iPhone 6s“ reklama. Vartotojai turi galimybę praleisti reklamą, sužinoti daugiau apie pasiūlymą ar iškart atsinaujinti savo telefoną.

Daugelis vartotojų rašė, kad šią reklamą jie matė net ir po telefonų operacinės sistemos atnaujinimų, senesnių modelių telefonuose įdiegus „iOS 9.2“. Negana to, socialiniame tinkle „Twitter“ atsirado ir naujausius „Apple“ telefonus naudojančių vartotojų skundų, gavusių pasiūlymą nusipirkti „iPhone 6s“.
Pasipiktinimą sukėlusi „Apple“ reklama

„iPhone“ savininkai sako, kad tokios „Apple“ kompanijos reklamos yra nesąžiningos. Be to, taip kompanija demonstruoja savo siekį kuo daugiau parduoti: esą ji visai nesirūpina, kad reklama pasiektų tik tikslinę jos auditoriją.

Vienas vartotojas tai palygino su automobilių pardavimo pasiūlymais, atkeliaujančiais tik įsigijus naują transporto priemonę: „Panašus jausmas aplanko, kai nusipirkus žemos klasės automobilį ir atsivertus jo naudojimo instrukciją ekrane, pamatai, kaip gamintojas tau bando įsiūlyti naują, aukščiausios kokybės produktą.“

Tvirtinama, kad ši reklama yra tik vienas kelių pavyzdžių, kuriuose atsiskleidžia nauja „Apple“ strategija reklamuoti savo produktus kituose kompanijos siūlomuose produktuose: tos pačios strategijos laikytasi ir „iTunes“ ir „Apple music“.

Jau ne pirmas kartas, kaip „Apple“ reklaminės kompanijos tinklaraštininkų ir kitų vartotojų yra pavadinamos „netašytomis.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)