Savo tinklaraščio įraše E. Springeris teigia apie vykdomą sukčiavimą pirmą kartą sužinojęs tik gavęs laišką, kuriame prašoma įvertinti suteiktų paslaugų kokybę ir nurodyti, ar naudingas buvo jo pokalbis su „Amazon“ pagalbos klientams tarnybos atstovu. Iš pradžių vyras teigia pamanęs, kad laišką gavo per klaidą, tačiau iš smalsumo susisiekė su mažmenininke.

Jam buvo atsiųsta ankstesnio pokalbio išklotinė, iš kurios paaiškėjo, kad nežinomas asmuo prisistatė Eriku Springeriu ir paprašytas patvirtinti tapatybę nurodė netikrą, paties vyro nurodytą registracijos metu adresą. Tolesnio pokalbio metu sukčius išgavo tikrąjį E. Springerio adresą ir telefoną.

Anot E. Springerio, jis paprašė „Amazon“ pažymėti jo paskyrą ir nurodyti, kad iš jos buvo sukčiaujama - taip darbuotojai būtų priversti atidžiau tikrinti iš jos pateikiamas užklausas. Tiesa, ir po tokios atsargumo priemonės iš jo paskyros asmeniniai duomenys buvo gauti dar du kartus.

Vis dėlto keli forumo „Reddit“ vartotojai pareiškė bandę pasinaudoti jo tinklaraštyje nurodyta sukčiavimo schema, pagal kurią bendrauta su klientų aptarnavimo skyriumi. Jiems išgauti vartotojų duomenų nepavyko. Pateikus netikrus adresus klientų aptarnavimo skyrius nurodydavo, kad duomenys skiriasi, ir pokalbį nutraukdavo.

Oficialiai „Amazon“ atstovai spaudai situacijos nekomentavo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją