Iš tiesų laivai neturi tokio dalyko kaip „rankinis stabdis“, tiks įrenginys vandenyje nereikalingas. Tačiau kuo didesnis objektas, tuo akivaizdžiau matomas dreifavimo efektas, kuomet yra atliekamas posūkis. Pastarasis manevras daromas vairu, tačiau jei į pagalbą dar yra pasitelkiami skirtingais greičiais dirbantys sraigtai, atliekamas greitasis posūkis.

Vandenyje tai tikrai ne pats greičiausias laiko prasme veiksmas, tačiau kai tą daro 100 tūkst. tonų lėktuvnešis, kurio ilgis 337 metrai, tikrai yra verta dėmesio. Vaizdo įraše matome kaip šį manevrą atlieka naujausias JAV lėktuvnešis „USS General R. Ford“. Spalio 25–30 dienomis Atlanto vandenyne dalyvavo jūriniuose bandymuose, o grįžtant į savo dislokavimo basę Norfolko mieste turėjo progą atlikti šį įstabų posūkį.

Manevras atliekamas ne taip ir dažnai. Matome, kad jo metu lėktuvnešis stipriai pakrypsta. Atsiminkime, kad tokiame laive būna dislokuoti milijardų JAV dolerių verti lėktuvai. „USS General R. Ford“ pasiruošęs gabenti net 75 lėktuvus, tačiau šįkart laivas buvo tuščias. Jame ką tik baigta net 15 mėnesių užtrukusi remonto procedūra. Be to, dar galybė šiame laive plukdinti itin sprogios amunicijos, o pačio laivo vertė – 13 milijardų JAV dolerių (11,7 mlrd. Eurų). Prieš darant tokį posūkį visą šią techniką reikia kruopčiai pritvirtinti. Tai pareikalauja daug jėgų ir laiko: juk nuslydusi technika gali sudušti ar net visai dingti vandenyno bangose.

Gali kilti natūralus klausimas: kodėl staigus posūkis atliekamas, jei pasiruošimas jam užtrunka ne vieną valandą?

Atlikti ilgą posūkį koreguojant plaukimo kryptį taip pat nėra greitas veiksmas. Laivo ilgis daugiau nei 300 metrų ir jo svoris yra šimtas tūkstančių tonų. Dailus posūkis, be žymaus pokrypio, pareikalaus nuplaukti daugybę jūrmylių įveikiant pusapskritimį, po kurio laivo nosis atsigręš į reikiamą pusę.

Tačiau nežinia, kada prireiks, kuo greičiau apsigręžti ir skubėti į skubią misiją. Tokiu atveju, kiekviena sutaupyta darbo valanda virs vėlavimo valandomis – tad toks manevras reikalingas ir jį reikia sugebėti atlikti tinkamai. Tiek kapitonui, tiek kiekvienam jūreiviui esančiam laive.