Čečėnijos valstybinis universitetas savo interneto puslapyje paskelbė kiaušinio formos iškilumų, matomų uolienos paviršiuje, nuotraukas, šį radinį vadindamas „sensacingu“, praneša naujienų agentūra AFP.

„Šis atradimas yra sensacingas ne tik mūsų respublikai, bet ir dėl kiaušinių dydžio. Kai kurie jų yra iki 102 centimetrų ilgio. Iki šiol pasaulyje tokių didelių kiaušinių nebuvo“, – skelbia universitetas.

Rusijos valstybinė televizija parodė, kaip mokslininkai ropščiasi akmenuotu kalno šlaitu ir lupa mėginius nuo paslaptingo uolų darinio.

„Milžiniški kiaušiniai vilios turistus į Čečėniją“, – savo reportažą pavadino televizija NTV.

Čečėnija karo sudraskytos šalies, kamuojamos nevaldomos korupcijos, įvaizdžio bando atsikratyti rengdama prabangius sporto ir pramoginius renginius. Neseniai paskelbta apie planus statyti didelį slidinėjimo kurortą.

Tačiau paleontologė Maskvoje abejojo šio atradimo autentiškumu.

„Deja, tai netiesa. Dinozaurai dėjo mažus kiaušinius“, – teigė Valentina Nazarova iš Maskvos valstybinio universiteto paleontologijos departamento ir pridūrė, kad greičiausiai dinozaurai niekada negyveno kalnuotame Šiaurės Kaukaze.

„Dinozaurai nedėjo kiaušinių šokinėdami aplink kaip kalnų ožkos“, – sakė ji.

„Jei jie nori sukurti legendą turistams, jie turėjo tvirtinti, kad kiaušinius padėjo mitinis paukštis rokas“, – pridūrė mokslininkė, kalbėdama apie arabų pasakose minimą didžiulį sparnuotį.

„Nuoširdžiai dėl jų apgailestauju, tačiau nenorėčiau eiti prieš mokslą“, – kalbėjo ji.