„Šiuo metu tenka prisiminti vadovėlinę taisyklę ,,taikos metu nėra lėšų, o karo metu nėra laiko“, pagrindine problema kariaujančiai tautai tampa karui reikalingi resursai. Trečia savaitė karo. Atėjo sunkiausias psichologiškai etapas. Todėl svarbus kiekvienas palaikymo žingsnis. Svarbus palaikymas iki pergalės“, – sakė Mindaugas K. Pocius, ARMYDAY įkūrėjas ir ilgametis vadovas.

Lietuvoje jau dovanojamos, supirkinėjamos bei siunčiamos į karo zoną transporto priemonės, tinkamos karui, vos per savaitę pradėtos gaminti neperšaunamos liemenės, Lietuvos piliečiai ir įmonės aukoja nepamatuojamus kiekius karo sąlygoms reikalingo rekvizito. ARMYDAY kompanija, turinti patirties renkant paramą tokiems socialiniams projektams, kaip „Būk matomas“, „Svajonių karavanas“, „Daugiavaikių šeimų asociacija“, prisijungia prie lėšų rinkimo, skirtų karo Ukrainoje rekvizitų pirkimo ir gamybos.

,,Mes svarstėme, kaip galėtume prisidėti prie ukrainiečių tautos kovos už savo ir mūsų laisvę. Suprasdami, kad tik pasiaukojantis ukrainiečių pasipriešinimas gali apsaugoti mus nuo tolimesnės neprognozuojamos armijos invazijos į mūsų kraštą, nusprendėme nebekurti naujų pagalbos instrumentų, o prisidėti tuo, ką mokame geriausiai. Mes virsime kareivšką košę, ukrainietiškus barščius, o Jūsų paaukotas lėšas perduosim tiems, kas dirba profesionaliai ir geriausiai žino, ko reikia Ukrainos kovotojams“, – teigia Mindaugas K. Pocius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją