Bendrovė teiks techninės priežiūros paslaugas „Airbus A320“, „Boeing 737 Classic“ ir „Boeing 737 Next Generation“ orlaivių tipams, įskaitant „D-check“, lėktuvų administravimo ir orlaivių stovėjimo vietos paslaugas.

Šiaulių oro uostas – strategiškai patogi vieta nuo didžiausių Europos oro uostų nutolusi vos 3 valandų skrydžio atstumu. Be to, Šiaulių oro uostas turi tinkamą infrastruktūrą – ilgiausią kilimo ir nusileidimo taką Baltijos šalyse bei techninę įrangą, leidžiančią priimti ir aptarnauti net ir didžiausius pasaulyje orlaivius, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Pasaulinei aviacijos rinkai vis dar fiksuojant augimo rodiklius, sparčiai auga ir orlaivių techninės priežiūros centrų poreikis. Būsime didžiausias MRO centras regione, o pagal savo pajėgumus ir turimą infrastruktūrą, esame pasiruošę priimti klientus iš visos Europos ir konkuruoti su didžiaisiais rinkos žaidėjais“, – teigia Artūras Liudkevičius, „Aviatic MRO“ direktorius.

Bendrovė dar šių metų spalio mėnesį pasirašė bendradarbiavimo sutartį su beveik 100 lėktuvų parką valdančia tarptautine orlaivių nuomos bendrove „World Star Aviation“.

Planuojama, kad „Aviatic MRO“ veiklą pradės 2021 m. Bendrovė jau yra įsigijusi visą reikiamą įrangą atlikti nedidelės apimties orlaivių remonto darbams, kuriems nebūtinas angaras.

A. Liudkevičius pabrėžia, kad Šiaulių oro uoste vienu metu gali tilpti net iki 30 lėktuvų. Be to, didelis oro uosto privalumas – galimybė trumpesniam ar ilgesniam laikui orlaiviui suteikti stovėjimo vietą. Su pastarosios paslaugos trūkumu avialinijos susiduria vis dažniau.

Po angaro stogu vienu metu tilps net 8 orlaiviai. „Aviatic MRO“ centre bus įrengta dirbtuvių erdvė, saugykla, metalo gamybos ir remonto įrenginiai, stabdžių remonto įranga, dažymo zonos, sandėlis bei administracijos patalpos. Bendrovė „Aviatic MRO“ planuoja sukurti iki 1000 naujų darbo vietų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (267)