„Pradėję veiklą karantino pradžioje, jam baigiantis jau teikiame visas e. parduotuvės paslaugas keturiuose didžiausiuose šalies miestuose. Jei dėl pandemijos nebūtume koregavę plėtros planų, pajūrį „Rimi.lt“ būtų pasiekusi žymiai vėliau. Dabar ir uostamiesčio gyventojams, ir čia tik šiltajam sezonui atvykstantiems pirkėjams prieinamos tiek prekių pristatymo į namus, tiek prekių atsiėmimo punktų paslaugos“, – sako „Rimi Lietuva“ e. komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius.

Pasak jo, sparti plėtra netradicinėmis aplinkybėmis pareikalavo ne tik didelio susitelkimo ir intensyvaus darbo, bet ir ypatingai daug lankstumo bei kūrybingumo. Patirtis Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose rodo, kad šios pastangos tikrai ne veltui – pirkėjai išnaudoja e. parduotuvės privalumus. Apie tai byloja ir kelis kartus didesnis nei fizinėse tinklo parduotuvėse e. parduotuvės pirkinių krepšelis. Daugiausia perka 36-45 metų pirkėjai, e. parduotuvėje perkantys vyresni nei 65 metų amžiaus pirkėjai, lyginant su amžiaus kitomis grupėmis, tai daro dažniausiai. Daugiau nei 40 proc. visų „Rimi.lt“ pirkėjų sudaro 26-35 amžiaus gyventojai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Prekių pristatymo į namus paslaugą e. parduotuvės „Rimi.lt“ pirkėjai gali užsakyti suformavę minimalų – 10 eur. pirkinių krepšelį ir, nurodę tokį pageidavimą komentarų skiltyje, gauti prekes į namus be tiesioginio kontakto su kurjeriu: atvežęs e. parduotuvei priklausančiu transportu, jis prekes saugiai palieka prie pirkėjų durų. Taip pat saugiai, be tiesioginio kontakto, ir nemokamai „Rimi.lt“ pirkėjai gali atsiimti įsigytas prekes tam skirtuose punktuose. Klaipėdoje jie įrengti prekybos centruose „Taikos 64“ ir „Molas“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją