Simboliniu renginiu grandiozinio projekto baigiamuosius darbus paskutinę kovo dieną pasveikins susisiekimo ministras Marius Skuodis, Seimo nariai, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius, savivaldos ir rangovų atstovai.

Kaip skelbia Kelių direkcija, projektas dar nėra visiškai baigtas, šiuo metu vykdomi atraminės sienos įrengimo darbai. Projektą pabaigti planuojama šių metų II ketvirtyje. Bendra darbų vertė yra 32,34 mln. eurų su PVM, juos atlieka „Kauno tiltai“.

Naujojo tilto statyba ir A. Meškinio tiltų sutvarkymas yra dalis įgyvendinamo Islandijos plento projekto. Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą bus atskirti skirtingo greičio režimo transporto srautai, nes tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio transporto.

Tai intensyviausias kelio ruožas ir tiltas Lietuvoje. Skaičiuojama, kad per magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, į kurią patenka ir A. Meškinio tiltai, eismo intensyvumas siekia iki 78 tūkst. automobilių per parą.

„Kas vyksta Kaune“ primena, kad akyli kauniečiai kovo antroje pusėje ėmė aktyviai rašyti į redakciją teigdami, kad tiltas jau atrodo baigtas, darbininkų čia beveik nematyti, tačiau vairuotojams kelias neatveriamas.

„Praėjusiais metais skelbėte, kad naujasis tiltas bus atidarytas iki metų galo. Jau turime pavasarį, bet dar nesimato jokių žinių, kada jis bus atidarytas“, – pasidomėti situacija prašė skaitytojai, pridūrę, kad jau visas mėnesis kaip tiltas paruoštas, bet eismas nepaleidžiamas.