WESTHUB orientuosis į kompanijas, veikiančias logistikos, farmacijos, prekybos ar kitose srityse. Projektas rinkoje išsiskirs tuo, kad šalia turės 1.800 kv metrų reprezentatyvų administracinį pastatą, todėl tiks tiek grynai logistikos veiklai, tiek ir centrinei verslo būstinei. Taip pat, WESTHUB bus kone vienintelis logistikos centras miesto ribose ir iš didžiųjų gyvenamųjų rajonų pasiekiamas pėsčiomis ar keletu viešojo transporto maršrutų – tai bus patrauklu tiek darbuotojams, tiek vykdant distribucijos mieste veiklą. Kartu logistikos centras yra tarptautinio tranzito kelių sankirtoje: jis plėtojamas „Via Baltica“ kelyje ir vos už kelių minučių nuo A1 greitkelio, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Vizualizacija

Regimantas Kacevičius, „Colliers“ Komercinio NT departamento pramonės ir logistikos konsultantas, komentuoja, kad be vieno šiuo metu statyti baigiamo projekto, nuo 2007 m. iki pat šių metų Kaune nebuvo įgyvendintas nei vienas nuomai skirtas logistikos centro projektas, todėl, nepaisant ryškėjančio Kauno kaip tiekimo grandinės centro statuso bei aktyvios pramonės plėtros, kokybiškų patalpų poreikis nėra pilnai patenkintas jau ilgiau kaip dešimtmetį. Tai patvirtina ir daugelį metų žemiau 2 proc. siekęs Kauno logistikos centrų vakansijos rodiklis.

„Ryškios ir dar dvi tendencijos: nepaisant visąlaik aktualaus sąnaudų valdymo, vis svarbesnė tampa galimybė trumpinti pristatymo laiką tiek miesto ribose, tiek tarpmiestiniuose ar tarptautiniuose maršrutuose. Dar įdomiau, kad konkurencija darbo rinkoje neaplenkė ir logistikos segmento: ilgą laiką įmonėms tebuvęs „sąnaudų eilute“, šiuo metu ir sandėlis bei aplinkinė infrastuktūra turi įtakos kovojant dėl talentų. Darbuotojai ieško ir renkasi, jiems reikia modernios darbo vietos, patogaus susisiekimo visuomeniniu ar asmeniniu transportu, lengvai pasiekiamos socialinės infrastruktūros“, – kalba R. Kacevičius.

Vizualizacija

Pasak jo, WESTHUB projektu siekiama patenkinti tiekimo grandinės lyderių poreikius įsikurti pačioje judriausioje šalies magistralių sankirtoje, būti matomiems ir puikiai reprezentuojamiems, ypač patogiai pasiekiamiems ir galintiems kovoje dėl talentų pasiūlyti aukščiausios klasės darbo vietą. Kartu būsimiems klientams turėtų būti patraukli šalia WESTHUB jau sėkmingai veikianti transporto paslaugų ekosistema: gretimuose sklypuose veikia sunkvežimių priežiūros centrai, plovykla, sunkiojo ir lengvojo transporto prekybos salonai.

Šiuo metu yra gautas statybos leidimas infrastruktūrai plėtoti ir yra vykdomi sklypo tvarkymo bei inžinerinių tinklų įrengimo darbai. Paties pastato statybos leidimą planuojama gauti ateinančių metų vasarį ir tikimasi iš karto pradėti statybas. WESTHUB projektuojamas taip, kad jame galėtų įsikurti nuo 1 iki 4 nuomininkų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)