Vertinimo kriterijus išryškinsiu primindama priešistorę – baleto triptiką, pasižymėjusį ribine stilistikos įvairove. Anuomet vienaveiksmis „Pradžioje nebuvo nieko“ parodytas greta siužetinės kompozicijos „Franceska Mann“, atkuriančios pagrindinius faktus apie Lenkijos žydų šokėjos karjerą ir tragišką žūtį (Anatolijus Šenderovas, Edita Stundytė). Du pirmuosius kardinaliai priešingos estetikos baletus papildė visai kitokia trečioji kompozicija – jau tuomet labiau patyrusio choreografo Martyno Rimeikio „Dienos, minutės“ išsiskyrė raiškos gyliu, santūrumu. Kūrinio prasmės ieškoti šokyje, judesiuose primygtinai kreipė ir kitos darniai koreliuojančios šio baleto dalys. Įtaigiai skambėjo kompozitorės Marijos Paškevičiūtės subtiliai išraiškinga elektroninė muzika. Dramaturgiškai pagrįsta, be dirbtinių išorinių efektų, modifikuojanti muzikos instrumentų ir aplinkos garsus ji pulsavo natūraliai, pasižymėjo įvairove, visumą susiejančiais leitmotyvais.