Pirmąją parodą prieš metus surengęs 20 mln. gyventojų turinčiame Meksiko mieste, menininkas Vilniuje savo foto kadrams pasirinko netradicinę erdvę – laiptinę. Net 100 fotografo darbų iš serijos „Būti paukščiu“ papuošė „Pušų terasų“ namų bendras erdves.

Pasak Karolio Janulio, idėja surengti savo darbų parodą laiptinėje jau kuris laikas sukosi galvoje. „Fotografavimas pasitelkiant droną nėra tradicinis, tad tokių darbų parodą norėjosi surengti išskirtinėje erdvėje, kuri gali sujungti žmogaus kasdienybę ir meną. Daugelyje darbų dominuoja Lietuvos gamta, tad norėjosi papildomo urbanistinio fono, dar stipriau galinčio perteikti jos grožį. Tikriausiai tinkamiausias tam būdas – gyvenamųjų namų laiptinės“, – teigia K. Janulis.

Parodos „Būti paukščiu“ darbai įamžino Lietuvos gamtos, miestų, kiemų unikalumą ar net žmonių istorijas. Pasak Karolio Janulio, jis suteikia žiūrovui galimybę išvysti tai, ką mato paukščiai, ir pajusti skrydžio laisvę. „Šimtmečius žmonės ieškojo būdų, kaip pakilti ir pamatyti mus supantį pasaulį iš paukščio skrydžio. Šiuolaikinės technologijos mums jau suteikia tokią galimybę net nepakylant nuo žemės, o tiesiog per fotografiją mėgautis skrydžio kadrais“, – teigia Karolis Janulis.

Laiptinėje eksponuojamiems darbams virsti foto kadrais prireikė daugiau nei pusantrų metų. Pasak menininko ilgiausias procesas trunka, kol surandama tinkama vieta, galinti maksimaliai perteikti vaizduotėje sukurtą foto kadrą. Visi uždaros parodos „Būti paukščiu“ darbai fotografuoti Lietuvoje, dažniausiai su dronu skriejant 20-30 metrų aukštyje, leidžiančiame detaliai perteikti užfiksuotus kadrus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją