„Statant „Žuvėdrą“ norėjosi ieškoti kitokių bendravimo su žiūrovais formų“, - teigia pats spektaklio režisierius O. Koršunovas.
Į anksčiau paskelbtus dešimt antrojo pusmečio „Žuvėdros“ spektaklių bilietai ištirpo akimirksniu. Visos žiūrovų vietos jau buvo užimtos 2014-ųjų pabaigoje.
„Rėmėmės hamletišku principu, kuomet spektaklis turi būti suvaidintas tam vienam svarbiausiam žiūrovui, kuris, ko gero, esi pats. Tik tada tai gali būti paveiku visiems“, - kūrybinį procesą prisimena O. Koršunovas.
Pasak režisieriaus, „Žuvėdroje“ žiūrovas svarbesnis negu įprastai. Čia svarbus ne tik pats žiūrovas, tačiau ir kitoks aktorių bendravimas su juo.
„Svarbiausia, jog čia nėra jokio psichologinio rubikono tarp aktoriaus ir žiūrovo. Stengėmės kurti įspūdį, jog istorija vyksta su vienu iš žiūrovų“, - pasakoja O. Koršunovas.