Pasak NTSB pirmininko Roberto Sumwalto (Roberto Sumvalto), sraigtasparnio pilotas Ara Zobayanas (Ara Zobajanas) skrido nepaisydamas matomumo skrydžio metu reikalavimų, kuriais remiantis, jis turėjo matyti, kur skrenda.

A. Zobayanas pilotavo orlaivį taip, kad galėtų staigiai pakilti, ir beveik prasiveržė pro debesis, kai sraigtasparnis „Sikorsky S-76“ padarė staigų viražą ir rėžėsi į žemiau esančias Pietų Kalifornijos kalvas, pražudydamas visus buvusius jame.

Sraigtasparnyje nebuvo juodųjų dėžių, ir jos nebuvo privalomos.

Federaliniame posėdyje daugiausia dėmesio buvo skiriama ilgai lauktoms išvadoms dėl galimų tragedijos, po kurios buvo iškelta keletas bylų ir priimti atitinkami įstatymai, aplinkybių ar priežasčių.

Legendinis krepšininkas K. Bryantas, jo 13-metė duktė Gianna (Džana) ir dar šeši keleiviai pernai sausio 26 dieną skrido privačiu sraigtasparniu iš Orindžo apygardos, kurioje gyveno, į savo sporto akademiją „Mamba“ Tausand Oukse, kur jo dukra turėjo dalyvauti rungtynėse.

Sraigtasparnis įskrido į tirštą rūką San Fernando slėnyje į šiaurę nuo Los Andželo. Per katastrofą žuvo aštuoni keleiviai ir orlaivio pilotas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Krepsinis.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)