Roboto kūrėjai jį pavadino CUE 3, tačiau, kaip patys sako, galbūt reikėjo jį pavadinti Charlesu Sparkly arba LeBronu Mamesu.

Kaip robotui pavyksta tai padaryti?

Jis apskaičiuoja krepšio poziciją trijų matmenų vaizdiniu, kurį sudaro ant juosmens esantis jutiklis. Tuomet pritaiko motoriką rankose ir keliuose, kad metimui suteiktų tinkamą kampą ir jėgą.

„Ką „Toyota“ daro, yra išties įspūdinga, turint galvoje galimybę kontroliuoti visokias robotų savybes ir leisti jiems daryti kažką, kas panašu į iššūkį“, – sakė Stanfordo universiteto kompiuterinių technologijų profesorius Oussama Khatibas.



Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Krepsinis.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)