Rugpjūčio pradžioje dienos šviesą išvys pirmoji oficialaus LKF žaidimo „Mes Už Lietuvą“ versija, skirta „Apple“ ir „Android“ vartotojams. Belaukdami oficialaus čempionato starto, sirgaliai turės galimybę išbandyti save įvairiose krepšinio situacijose bei varžytis su draugais.

Projektas bus pritaikytas ir užsienio rinkai – žaidimą galės išmėginti visi krepšiniu besidomintys žmonės.

LKF tikisi, kad taip Lietuvos rinktinė iki pasaulio čempionato turėtų tapti dar geriau pažįstama sirgaliams, o atsižvelgiant į jų atsiliepimus, prieš pat pasaulio čempionato pradžią rugpjūčio pabaigoje yra numatoma išleisti antrąją žaidimo versiją su patobulinamais ir vertimu į anglų kalbą.

„Esame įsitikinę, kad ne vien aikštėje, bet ir už jos ribų privalome deramai reprezentuoti pagrindinę nacionalinę sporto šaką pasauliniame lygyje. Atsižvelgdami į technologijų tendencijas, norime sukurti išskirtinį produktą, skirtą ne vien mūsų, bet ir viso pasaulio krepšinio sirgaliams“, – Krepšinis.lt sakė LKF rinkodaros vadovas Justinas Liaudinskas.

„Žaidimo principas bus lengvai perprantamas, o noras aplenkti draugą ar sumušti savo prieš tai pasiektą rekordą „užkabins“ tikrai daugelį.

Lauki troleibuso? Sužaisk „Mes už Lietuvą“. Stovi eilėje prie kasos? Kodėl gi nepabandžius sumušti rekordo ir laimėti Lietuvos marškinėlių. Tai, kad žaidimas bus labai įtraukiantis, suteiks papildomas rinkodaros galimybes ir mūsų dabartiniams bei būsimiems partneriams. Su „Mes už Lietuvą“ neapsiribosime tik Lietuvos rinkoje“, – pasakojo J. Liaudinskas.

LKF trokšta, kad Lietuvos rinktinė Kinijoje būtų išskirtinė. Įkvėpimo semiamasi iš 1992 metų Barselonos olimpinių žaidynių, kuriose rinktinė visus žavėjo savo unikaliais marškinėliais su skeleto atvaizdu. Šie marškinėliai tapo vienu sėkmingiausių visų laikų krepšinio rinkodaros produktų – juos buvo galima išvysti ir garsiuose Holivudo filmuose ar tokiuose serialuose kaip „Draugai“.

Vienas iš oficialaus LKF žaidimo epizodų bus dedikuotas „kitos svajonių komandos“ vilkėtų „Skullman“ marškinėlių atminimui.

Žaidimą „Mes už Lietuvą“ kuria interaktyvios medijos sprendimais užsiimanti įmonė „SneakyBox“. Ji turi ilgametę patirtį dirbant su vaizdo žaidimais ir virtualios realybės programomis.

Kūrybiniame procese įtraukti įvairių sričių techniniai specialistai: muzikos ir vaizdo dizaineriai, programuotojai. Įdomu, kad prie kūrybos prisideda ir patys rinktinės krepšininkai, kurie dalinasi savo pastabomis ir patarimais.

Siekiant žaidimą paversti kuo įdomesniu ir įvairiapusiškesniu, LKF subūrė ir su krepšinio inovacijomis dirbančių specialistų komandą. Kartais šios komandos susirinkimai tampa ir tarpžemyniniais, nes kolektyvas išsibarstęs po tokias šalis kaip Australija, Turkija, JAV, o visi techniniai darbai vyksta Lietuvoje.

„SneakyBox” vaizdo dizainerė Kristina Kuosaitė

LKF padedantys buvusi Kauno „Žalgirio“ komunikacijos vadybininkė Martyna Motum bei esporto ir vaizdo žaidimų vystymo specialistas Edgaras Abromavičius didžiuojasi galėdami būti istorinio LKF žingsnio į naują rinką dalimi.

„Pastaruosius ketverius metus teko nemažai laiko praleisti Eurolygos ir Europos krepšinio klubų kuluaruose. Dirbau įvairiuose komunikacijos projektuose. Per pastaruosius keletą metų yra matoma aiški tendencija, linkstanti link interaktyvios medijos, – teigė Eurolygos marketingo studijų absolventė M. Motum. – Dėl šios priežasties džiaugiuosi galėdama prisidėti prie šio išskirtinio produkto kūrimo.

Šis žaidimas sieks suteikti krepšinio mėgėjams daug pozityvių emocijų ir papildomo azarto už aikštelės ribų.“

„Džiugu, kad LKF toliau kryptingai dirba su inovacijų pritaikymu krepšinio versle. Šiomis dienomis rėmėjai ir sirgaliai siekia naujovių bei technologinių sprendimų, kurie neapsiriboja sporto arenose.

Mūsų vietinė šalies rinka yra pakankamai nedidelė, todėl norint sukurti aukštesnė pridėtinę vertę, tokio tipo produktai – ypač sveikintina iniciatyva“, – pridūrė tarptautinės esporto struktūrose patirties turintis E. Abromavičius.

Žaidimas "Mes už Lietuvą"

Žaidimas „Mes už Lietuvą“ kvies sirgalius vykdyti įvairias užduotis ir varžytis su draugais siekiant surinkti kuo daugiau taškų. Pasaulio čempionato metu bus rengiami specialūs iššūkiai, kurių metu žaidžiant „Mes už Lietuvą“ žaidimą bus galima laimėti LKF įsteigtus prizus.

Lietuvos nacionalinė komanda šią vasarą namuose žais tik du kontrolinius mačus, tačiau nespėjus iš arčiau pamatyti rinktinės, ji visuomet bus pasiekiama mobiliuosiuose įrenginiuose. Tiek prieš pasaulio pirmenybes, tiek ir po jų.

LKF viliasi, kad taip pavyks sušvelninti sporto sirgalių depresiją.

„Žinote, egzistuoja toks sportinis fenomenas, kuris gali būti apibūdinamas kaip „po didžiulių sporto renginių ateinanti depresija, – sako J. Liaudinskas. – Tai dalykas, kuris kamuoja ir laiminčias, ir pralaiminčias komandas, jų sirgalius, organizatorius. Štilis, užklupęs po didelio sporto renginio, smarkiai kontrastuoja su šurmuliu per jį.

Tam, kad tą depresiją sušvelnintume, esame numatę nuolatinius „Mes už Lietuvą“ atnaujinimus su naujais žaidimo potyriais, nuolatiniais LKF ir mūsų rėmėjų prizais.

Tokiu būdu sirgaliai ištisus metus galės nešiotis gerą krepšinio čempionato emociją tiesiog savo mobiliajame įrenginyje.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Krepsinis.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)