„Walt Disney“ sprendimas keisti ženklinimą keturiuose šios kampanijos valdomuose viešbučiuose, esančiuose greta „Magic Kingdom“ parko, sukėlė tikrą furorą. Neilgai trukus „Hilton“ viešbučių grupė taip pat apsisprendė iš darbuotojų reikalauti, kad šie informuotų apie ilgiau nei 24 valandas ant durų kabantį užrašą „Netrukdyti“.

Apie kuriuos viešbučius kalbama?

Dvi didžiosios viešbučius Las Vegase valdančios įmonės „Boyd Gaming” ir „Wynn Resorts” patvirtino naujus reikalavimus darbuotojams dar praėjusių metų spalio mėn. pabaigoje, pagal kuriuos tenka tikrinti kambarius, ant kurių durų ilgą laiką kabo užrašas „Netrukdyti”. „Hilton“ viešbučių grupė tokį sprendimą priėmė praėjusių metų lapkričio mėn.

Vis dėlto didžiausių pokyčių ėmėsi „Disney“, kai 2017 m. gruodžio 22 d. keturiuose viešbučiuose – „The Grand Floridian”, „Bay Lake Tower”, „Contemporary” ir „Polynesian Village Resorts” – nusprendė pakeisti įprastines ant durų kabinamas lenteles naujomis su užrašu „Kambarys užimtas“ ir papildomu prierašu, informuojančiu, kad viešbučio darbuotojai pasilieka teisę priežiūros, saugumo ar kitais tikslais įeiti į kambarį, net jei šis ženklas yra pakabintas. Visuose kituose „Disney“ valdomuose viešbučiuose ši praktika bus pradėta taikyti jau šiais metais, o kitus viešbučius valdančios bendrovės besiklostančią situaciją stebi itin atidžiai.

Kodėl žmonės pyksta?

Internetinėje erdvėje netyla aršios diskusijos dėl naujosios politikos, o ginčų esmė – galimas veržimasis į viešbučių kambariuose apsistojusių asmenų privatumą. Lyg to dar būtų maža, dalis kritiškai į šią naujovę žvelgiančių interneto vartotojų piktinasi dėl galimai viešbučių darbuotojų planuojamų netikėtų patikrinimų prisidengiant saugumo reikalavimais. Vis dėlto viešbučių verslo ekspertai primena, kad apgyvendinimo paslaugas teikiančios bendrovės visada turėjo teisę įeiti į svečio kambarį nepriklausomai nuo to, ar ant durų buvo ženklas „Netrukdyti“. Šie vizitai grįsti būtinybe tinkamai prižiūrėti kambarį, įskaitant ir saugumo klausimus.

Sklandančios konspiracijos teorijos

Daugelis Disnėjaus pramogų parko gerbėjų, itin jautriai reaguojančių į bet kokius pokyčius, susijusius su, anot jų, magiškiausia vieta pasaulyje, internete aršiai protestuoja argumentuodami savo pasipiktinimą tokio sprendimo diktatoriškumu ir keliamu apmaudu. Be to, akcentuojama, kad viešbučių darbuotojai nėra tinkamai apmokyti, kaip tinkamai ir įgyvendinti naująją politiką neprarandant diskretiškumo. Maža to, dalis besipiktinančiųjų buvo linkę teigti, kad tai yra tikslinga politika, skirta aktyvinti slaptam svečių stebėjimui ar netgi didinti svečiams taikomas rinkliavas.

Ar tai susiję su terorizmu?

Nors nė vienas iš pokyčius įgyventi pasiryžusių viešbučių nebuvo linkęs atvirai tokio sprendimo sieti su įvykiais Las Vegase ar kokiu kitu su terorizmu susijusiu incidentu, vis tik sprendimui įgyvendinti pasirinktas laikas akivaizdžiai liudija, kad šie pokyčiai – tai tiesioginis atsakas į itin didelį siaubą sukėlusias šaudynes.

Ką teigia viešbučių atstovai?

„Hilton“ viešbučių grupė šių pokyčių oficialiai nekomentavo, tačiau viešbučiuose apsistojantieji šiuo metu jau turėtų gauti pranešimą, kuriame išreiškiama pagarba jų privatumui ir informuojama apie viešbučio turimą teisę vizualiai įvertinti situaciją svečių kambariuose kas 24 valandas tam, kad būtų užtikrinama svečių gerovė ir nustatoma kambario būklė. Jei 24 valandas aptarnaujančiam personalui nebus suteikta galimybė užeiti į kambarį, viešbučio vadovybės atstovas imsis svečio kambario apžiūros užduoties įvykdymo savo nuožiūra. „Disney“ valdomi viešbučiai taip pat nepateikė jokio oficialaus pareiškimo dėl šių pokyčių, tačiau jau naudojamos lentelės su naujuoju užrašu, kurių nuotraukos puikuojasi įtūžusių feisbuko vartotojų įrašuose.

Kuris aspektas svarbiausias?

Iš esmės būtų logiška teigti, kad šios viešbučių naujovės neturės visiškai jokios įtakos viešbučių svečiams, išskyrus būtinybę priprasti prie naujo užrašo ant lentelių. Tenka pripažinti, kad apgyvendinimo sektoriaus atstovai neįtikėtinai jautriai reaguoja į panašaus pobūdžio incidentus, todėl skuba įtikinti savo klientus, kad yra susipažinę ir griežtai laikosi galiojančių saugumo reikalavimų. Savaime suprantama, viešbučiai tikrai netrokšta liūdinti ar erzinti savo svečių nereikalingais apsilankymais kambariuose, tačiau kartu leidžia aiškiai suprasti, kad saugumo klausimai jiems yra svarbiausi. Taigi nuo šiol palikę ant durų lentelę su užrašu „Netrukdyti“ ilgiau nei 24 valandas neabejotinai sulauksite darbuotojo beldimo į duris.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt