„Džiaugiamės grįždami į darbus, tačiau aviacijoje svarbiausia keleivių ir įgulos saugumas. Ši sritis yra itin griežtai reglamentuojama ir visuomet bus prioritetas, todėl dėl COVID-19 pandemijos skrydžiuose bus įgyvendintos papildomos sveikatos saugos priemones. Esame pasiruošę vykdyti visus būtinus reikalavimus siekdami užtikrinti keleivių komfortą bei saugumą skrydžio metu“, – sako „GetJet Airlines“ generalinis direktorius Darius Viltrakis.

Užsakomųjų skrydžių bendrovė pateikia rekomendacijas keleiviams

Tam, kad kelionės vyktų sklandžiai ir saugiai, „GetJet Airlines“ dalinasi rekomendacijomis kaip elgtis prieš skrydį, oro uoste ir lėktuve viso skrydžio metu:

Prieš skrydį:

  • Būtina pasitikrinti informaciją apie kelionių apribojimus regione, į kurį vykstama, bei atsižvelgti į šalyje taikomus saugumo reikalavimus;
  • Rekomenduojama į skrydį registruotis internetu, taip sumažinant galimas eiles ir tiesioginį kontaktą prie registracijos stalo oro uoste;
  • Papildomas paslaugas (pvz. maitinimą) rekomenduojama užsisakyti iš anksto;
  • Su savimi galima turėti dezinfekcines servetėles ar rankų dezinfekavimo skysčio, kuris atitinka leistiną skysčių kiekį rankiniame bagaže;
  • Keleiviai turi likti namuose, jeigu jaučiasi prastai. Asmenys, turintys kvėpavimo takų infekcijos simptomų, į lėktuvą bus neįleidžiami.

Oro uoste:

GetJet Airlines

Įlaipinimo metu:

  • Įlaipinimas į lėktuvą bus pradedamas nuo paskutinių eilių, todėl keleiviai turės palaukti, kol jų grupė bus pakviesta įlaipinimui;
  • Keleiviai, lipdami į lėktuvą, privalo dėvėti veido kaukę, uždengiančią burną ir nosį;
  • Rekomenduojama pasiruošti įlaipinimo korteles iš anksto ir skanuoti jas bekontakčiame įrenginyje parodant savo kelionės dokumentą įlaipinimo agentui;
  • Siekiant išlaikyti saugų atstumą, į nuolat dezinfekuojamus oro uosto autobusus bus laipinamas mažesnis keleivių skaičius.

Lėktuve:

  • Keleiviai privalo dėvėti apsaugines veido kaukes visos kelionės metu;
  • Įgulos nariai turi dėvėti apsaugines kaukes ir pirštines;
  • Bendrovės orlaiviai reguliariai valomi ir dezinfekuojami. Po kiekvieno skrydžio kruopščiai nuvalomi visi dažniausiai naudojami paviršiai: porankiai, atlošai, atlenkiami valgymo staleliai, saugos diržų užraktai, oro ir šviesos jungikliai, viršutinių bagažo lentynų rankenos, orlaivio virtuvės ir tualetai;
  • Orlaiviuose yra įrengta moderni oro filtravimo sistema – į keleivių saloną tiekiamas oras skrydžio metu filtruojamas didelio efektyvumo HEPA filtrais, kurie išvalo orą nuo kietųjų dalelių ir patogenų;
  • Siekiant sumažinti kontaktą tarp keleivių ir įgulos narių, lėktuve bus supaprastintas papildomų paslaugų teikimas;
  • Keleivių judėjimas orlaivio salone bus ribojamas;
  • Maistą ir gėrimus lėktuve bus galima išsirinkti iš vienkartinio meniu. Visi gaminiai prieš skrydį paruošti ir individualiai supakuoti laikantis griežtų higienos reikalavimų;
  • Atsiskaityti lėktuve bus galima tik banko mokėjimo kortelėmis. Grynieji pinigai nebus priimami;
  • Po skrydžio keleiviai bus išlaipinami mažesnėmis grupelėmis.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)