Deja, realybė visai kitokia. Darbuotojai dažnai ne tik turi susitaikyti su keisčiausiais lankytojų poelgiais ir reikalavimais, bet laikytis griežtų darbo taisyklių, kurios yra ganėtinai keistos.

Negalima sakyti: „Aš nežinau“.

Kad ir ko paklaustų Disneilendo lankytojai darbuotojai negali pasakyti, kad jis to nežino. Net jei tai pirma darbo diena ir dirba durininku, darbuotojas privalo viską žinoti, o jei taip nėra, turi tučtuojau paskambinti į informacijos centrą ir paklausti.

Negalima turėti matomų tatuiruočių ar auskarų.

Leidžiama tik moterims segėti minimalistinius auskarus įprastose vietose - t.y. ausyse. Visi kiti matomi kūno aksesuarai ar piešiniai yra draudžiami.

Negalima auginti barzdų ar ūsų.

Vyrų veidai turi būti dailiai nuskusti. Taip pat negali matytis krūtinės plaukai. Barzdos ir ūsai leidžiami tik vaidinant specifinius animacinių filmų herojus. Yra taisyklė, kuri neleidžia darbuotojams nusiskusti antakių. Moterų ir vyrų galvos plaukai turi būti tvarkingi, švarūs ir dailiai nukirpti. Vyrams draudžiamos ilgų plaukų šukuosenos, o moterys privalo plaukus susipinti arba susirišti.

Negalima rodyti pirštu.

Disneilendo darbuotojai griežtai negali nieko rodyti vienu pirštu, tik visa plaštaka ar dviem pirštais. Ši taisyklė buvo įvesta, nes kai kuriose kultūrose rodymas vienu pirštu laikomas įžeidžiu.

Princesės negali būti labai žemos ar aukštos.

Darbuotojoms, kurios vaidina animacinių filmų princeses taikoma griežta taisyklė dėl ūgio. Jos negali būti žemesnės nei 162,5 cm ir ne aukštesnės nei 172,5 cm.

Herojaus parašas negali skirtis.

Visi vaidinantys animacinių filmų ir filmukų herojus visų pirma išmoksta savo herojaus parašą, kuris visada turi būti identiškas.

Negalima nieko pasakoti apie savo darbą.

Darbuotojai negali nieko pasakoti apie savo darbą, darbovietę ar dalintis nuotraukomis socialiniuose tinkluose.

Būtina tarpusavyje kalbėti kodais.

Disneilendo darbuotojai prieš pirmą darbo dieną privalo išmokti visą eilę kodų ir jų reikšmių. Jais jie vienas kitam praneša apie nepaprastas situacijas ir neišgasdina kitų lankytojų. Pavyzdžiui jei kurį nors lankytoją supykina, darbuotojai praneša apie kodą nr. 5.