Vis dėlto paskelbus šią informaciją atostogas planuojantys lietuviai ėmė nerimauti, ar jų suplanuotos atostogos vyks sklandžiai.

Trečiadienį, lapkričio 28 dieną, Civilinės aviacijos administracija informavo, kad CAA direktoriaus įsakymu Nr. 4R-170 licencija vykdyti oro susisiekimą, išduota UAB „Small Planet Airlines“, yra sustabdoma nuo 2018–11–29 00:01 val. vietos laiku.


Nuo lapkričio 29 dienos „Tez Tour“ ir „Novatour“ poilsiautojai atostogų vyks užsakomųjų skrydžių bendrovės „GetJet Airlines“ orlaiviais. Su naujuoju partneriu pasirašyta bendradarbiavimo sutartis.

„Tez Tour“ atstovė Inga Aukštuolytė patikino, kad poilsiautojai gali jaustis ramūs – visi kelionių organizatoriaus įsipareigojimai bus vykdomi. Poilsiautojai atostogų bus skraidinami pagal iš anksto numatytą skrydžių grafiką.

„GetJet Airlines“ skrydžius vykdys su 2003 ir 2001 metų gamybos orlaiviais „Airbus A320“ ir „Boeing B737 Next Generation“ – naujesnio tipo orlaiviais. Tai numatyta su oro vežėju pasirašytoje sutartyje. Taip pat vežėjas įsipareigoja turėti pakaitinį orlaivį, tad ilgų vėlavimų apskritai turėtų mažėti. Pavyzdžiui, jei vienas iš pagrindinių orlaivių negalėtų skristi, vežėjas turi galimybę nedelsdamas pakeisti jį kitu“, – sakė I. Aukštuolytė.


Keliautojų forumuose kilo diskusijų, ar dėl šių pokyčių nesikeis suplanuotų atostogų datos, ar visi skrydžiai įvyks laiku, kiti ėmė nerimauti dėl „GetJet Airlines“ orlaivių parko techninės būklės. Puslapyje planespotters.net lietuviai dalijasi nurodyta informacija, kurioje rašoma, kad vidutinis lietuvių bendrovės „GetJet Airlines“ orlaivių amžius yra 24,9 metai. Tame pačiame puslapyje rašoma, kad „GetJet Airlines“ iš viso turi 9 orlaivius, kurių naujausiam 12,2 metai, o seniausiam – 30 metų.

GetJet Airlines

– 
Apie lėktuvų būklę, jų priežiūrą DELFI kalbėjosi su „GetJet Airlines“ direktoriumi Dariumi Viltrakiu.

– Ar jūsų turimas orlaivių parkas pajėgus aptarnauti smarkiai išaugusį keleivių skaičių?


Tikrai taip. Naujas klientas sudarys ne daugiau 30 proc. mūsų įprastų metinių apimčių, todėl neturime abejonių dėl mūsų galimybių juos aptarnauti. Tiek toks keleivių srautas, tiek toks skrydžių skaičius „GetJet Airlines“ įprasti ir nesudarys jokių problemų užtikrinti, kad aptarnautume keleivius saugiai ir kokybiškai.

– Žmonės susirūpinę dėl jūsų orlaivių parko amžiaus, vidutinis amžius puslapyje planespotters.net nurodomas beveik 25 metai, ar jie tikrai saugūs?


– „GetJet Airlines“ skrydžius vykdys su 2003 ir 2001 metų gamybos orlaiviais „Airbus A320“ ir „Next Gen“ (naujesnio tipo) „Boeing B737“. Tai numatyta ir sutartyje su kelionių organizatoriumi. Bet kuriuo atveju, lėktuvo saugumą apsprendžia ne amžius, o techninė priežiūra ir jos kokybė. Visi mūsų orlaiviai yra prižiūrimi sertifikuotuose techninės priežiūros centruose, griežtai laikantis gamintojo rekomendacijų.

GetJet Airlines lėktuvas

– Ar tiesa, kad daugiau metų tarnavę orlaiviai genda dažniau? Nemanote, kad išaugus keleivių skaičiui gali prasidėti dažnesni vėlavimai kaip ir „Small Planet Airlines“?

– Dažniau genda ne seni, o techniškai netvarkingi orlaiviai, todėl dar kartą svarbu pabrėžti, kad mūsų orlaiviai yra itin kruopščiai prižiūrimi. Esame pelnę IOSA sertifikatą, kuris yra tarptautiniu mastu pripažintas skrydžių saugos standartas. Tai reiškia, kad mūsų orlaiviai atitinka aukščiausius saugos reikalavimus. 


Taip pat svarbu pabrėžti, kad vežėjas įsipareigoja turėti pakaitinį orlaivį, todėl ilgų vėlavimų kaip tik turėtų sumažėti – jeigu kartais atsirastų techninių problemų su vienu iš pagrindinių orlaivių, vežėjas galėtų nedelsdamas pakeisti jį kitu.

– Ar planuojate įsigyti daugiau orlaivių, atnaujinti parką?

– Mes augame ir kartu auga bei atsinaujina mūsų orlaivių parkas. Šiuo metu deramės dėl papildomų orlaivių įsigijimo su keletu lizingo bendrovių ir 2019 metais planuojame turėti 14 orlaivių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (61)