Štai kelios įdomybės ir pavyzdžiai, kas linksmina japonus.

Priimamajame – dinozauras

Viešbutyje Nagasakyje yra keli automatizuoti priimamojo darbuotojai, tarp kurių – angliškai kalbantis dinozauras ir japoniškai kalbantis androidas, moteriškos giminės.
Įsiregistruojant naudojama veido atpažinimo technologija, svečiai įveda informaciją apie save į liečiamą ekraną.
Robotų viešbutis Japonijoje
Durininkas robotas
Lagaminus svečiai gali paduoti durininkui robotui, o savo kambario numerį suvesti į jo skaitmeninį skydelį.
Robotų viešbutis Japonijoje
Kambariuose nėra šviesos jungiklių, šilumą reguliuojančių jungiklių. Lankytojai turi kalbėti su tulpės formos durininku robotu Tuly.
Robotų viešbutis Japonijoje
Jis pasako laiką, gali pasakyti orų prognozę. Jutiminiai prietaisai reguliuoja temperatūrą kambariuose pagal kūno šilumą.
Robotų viešbutis Japonijoje

Didžiulė roboto ranka bagažo saugykloje

Didžiulė roboto ranka padeda lankytojams susidėti daiktus bagažo saugykloje.
Svečiai paduoda lagaminus per langą. Lagaminas nusileidžia į dėžę, kurią roboto ranka paima ir padeda saugykloje.
Robotų viešbutis Japonijoje

Japonijoje šis viešbutis nėra didžiulė sensacija

Naktis pramogų parke „Huis ten Bosch“ esančiame viešbutyje kainuoja nuo 9 000 jenų (67 eurų), Japonijoje ši kaina laikoma nedidele.
Robotų viešbutis Japonijoje
Parko įkūrėjas Hideo Sadawa teigė žurnalistams, kad personalo darbuotojai robotai viešbutyje – ne triukas. Jis sakė norėjęs parodyti, kad robotai dirba efektyviau, sumažėja išlaidos darbuotojams.
„Norėjau parodyti inovacijų, – sakė jis. – Taip pat norėjau kažką pasiūlyti, nuolat brangstant viešbučiams.“
Robotų viešbutis Japonijoje
Užsienio žiniasklaida stipriai susidomėjo viešbučiu, o Japonijoje reaguota vėsiau – socialinių tinklalapių publika menkai domėjosi, kaip ir vietos žiniasklaida.
Viešbutyje dirbantis žmogus patvirtino, kad viešbutis atsidarė planuotu laiku, veikia nuo 15 val. (vietos laiku), bet lankytojų dar nėra.
Robotų viešbutis Japonijoje

Garsus japonų verslininkas Takafumi Horie ironiškai brūkštelėjo tinklalapyje „Twitter“, kad girdėjo apie viešbutį, kuriame dirba vien robotai: „Na, viešbučiai be žmonių geresni, tiesa?“