Viešbučių darbuotojai sutiko duoti kelis patarimus, tikrai praverčiančius menkai patyrusiems keliauninkams. Kas kas, o viešbučių personalas iš patirties puikiausiai žino, į ką derėtų kreipti dėmesį ir ką laikyti pavojaus signalu renkantis viešbutį užsienio šalyje.

Buvusių viešbučio svečių komentarai, kaip jau minėta, – viena svarbiausių viešbučio charakteristikų, todėl būtinai susipažinkite su internete pateiktais atsiliepimais, rašo unian.net.

„Skaitykite tarp eilučių. Pats visada stengiuosi užčiuopti atsiliepimų tendencingumą. Trys pastabos apie lovos erkutes, kurias skiria metų tarpas, veikiausiai leidžia daryti išvadą, kad parazitų nėra, tačiau visada yra pagiežingų klientų, siekiančių supeikti bet kurį viešbutį, kad tiktai gautų progą apsinakvoti jame nemokamai. Vis dėlto trys nusiskundimai per vieną mėnesį turėtų priversti susimąstyti. Pats tokio viešbučio nesirinkčiau“, — dalijasi įžvalgomis vienas iš viešbučio darbuotojų.

Kitas darbuotojas atsiliepimus rekomenduoja skaityti net ir tuo atveju, kai ketinama apsistoti viešbutyje, priklausančiame konkrečiam tinklui, numatančiam visiems padaliniams bendrus kokybės standartus. Nepaisant tų pačių normų taikymo, konkretaus viešbučio lygis labai dažnai priklauso nuo jo direktoriaus, jame dirbančio personalo, taip pat šalies, kurioje jis įsikūręs, kultūrinių ypatumų.

Atsiliepimus rekomenduojama rūšiuoti pradedant nuo šviežiausių.

„Daug kas priklauso nuo viešbučio direktoriaus ir kitų atsakingas pareigas einančių asmenų. Atsiliepimai – puikiausios gairės renkantis viešbutį. Tik nepamirškite, kad vertingiausi yra patys paskutiniai“, – primena viešbučio darbuotojas.

Dar vienas viešbučių verslą išmanantis asmuo patarė atkreipti dėmesį į tai, kiek viešbutis nutolęs nuo dominančių objektų ir viešojo transporto linijų.

„Nėra jokios prasmės apsistoti prabangiame viešbutyje, jeigu nuo jo iki vietų, kuriose planuojama apsilankyti, – visa valanda kelio. Taip pat verta peržvelgti paslaugas, kurios viešbutyje siūlomos“, – sakė jis.

Pašnekovas paragino pamąstyti, ar tikrai pasitaikys proga pasinaudoti visomis viešbučio siūlomomis paslaugomis.

„Daugelis aukšto lygio viešbučių suteikia galimybę apsilankyti SPA salonuose arba pasimėgauti tokiu numerių aptarnavimu, kurio viešbučio klientui visai nereikia. Jei taip, kurių galų permokėti mokant už tas paslaugas. Tiesa, aukšto lygio viešbučiuose stovi pačios geriausios lovos, užtiestos pačiais geriausiais patalais, bet pats dėl žemesnės kainos laisvai galėčiau apsieiti be šios prabangos“, – prisipažino dar vienas viešbučio darbuotojas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją