- Užsakydami viešbučio kambarius, visuomet atsispausdinkite ir turėkite užsakymo patvirtinimą;

- Būtinai perskaitykite užsakymo sąlygas ir reikalavimus, įsidėmėkite terminus bei įsitikinkite, kad viską suprantate, jei nesuprantate tam tikrų dalykų, būtinai juos išsiaiškinkite;

- Užsakant internetu, savo mokėjimo kortelės duomenis pateikite tik saugiame tinklapyje ir jokiu būdu nesakykite niekam savo mokėjimo kortelės PIN kodo;

- Įsidėmėkite iki kada galite atšaukti viešbučio kambario rezervaciją, kitu atveju viešbutis Jums gali nebegražinti sumokėtos sumos ir/ar pritaikyti baudą;

- Jeigu turite ypatingų pageidavimų, pasirūpinkite, kad jie būtų įrašyti užsakymo formoje ar paslaugų teikimo sutartyje;

- Įsidėmėkite maitinimo tipą: BB – pusryčiai, HB – pusryčiai ir vakarienė, AI – pilnas maitinimas (viskas įskaičiuota), be maitinimo, sausas davinys, - kad vėliau nekiltų problemų; Atkreipkite dėmesį į atvykimo ir išvykimo datas, įsiregistravimo ir išsiregistravimo laiką – jei įsiregistruosite anksčiau ar išsiregistruosite vėliau nustatyto laiko, viešbutis gali Jums pritaikyti papildomą mokestį, paprastai už pusę paros.

- Informuokite atsakingą viešbučio darbuotoją, jei ketinate atvykti vėliau, taip išvengsite keblių situacijų, jei viešbutis nežinodamas pernuomos Jūsų kambarį.

- Didžiojoje dalyje viešbučių kambariuose esantis mini-baras yra apmokestintas. Viešbutis yra įsipareigojęs pateikti mini-baro įkainius, tačiau pasitaiko, kad kai kurie viešbučiai pamiršta arba nepateikia mini-baro įkainių. Tokiu atveju, siekiant išvengti papildomų ir neplanuotų išlaidų, būkite protingi vartotojai ir kreipkitės šiuo klausimu į viešbučio administraciją, kuri Jus informuos, ar mini-baras yra mokamas, ar ne.

Jeigu kyla problemų apsistojus viešbutyje:

- Iškilus kokiems nors nesklandumams, nedelsdami kreipkitės į viešbučio administraciją, - jeigu ši negali ar nenori padėti, išdėstykite viešbučiui savo skundą raštu.
- Jei vis tiek negausite jokios naudos, susisiekite su Lietuvos vartotojų teises ginančia institucija ar Europos vartotojų centru – jie galės Jums padėti ir patarti.
- Bet kokiu atveju, saugokite svarbią informaciją – užsakymo patvirtinimus, kvitus, garantijas, mokėjimą patvirtinančius dokumentus, laiškus, nuotraukas, pokalbių datas ir pavardes žmonių, su kuriais kalbėjote – tai vėliau padės Jums apginti Jūsų pažeistas teises.

Vartotoja užsisakė apartamentus internetu. Atvykus į nurodytą vietą, negalėjo jų rasti. Į skambučius niekas neatsakė. Ji turėjo susirasti naujus apartamentus savo viešnagei. Vartotoja raštu kreipėsi į agentūrą prašydama grąžinti pinigus už nesuteiktą paslaugą, bet negavo jokio atsakymo. Kadangi pinigai nuo sąskaitos buvo nuskaičiuoti, vartotoja kreipėsi į ECC-Net Lietuvoje, kuris tarpininkaudamas padėjo išspręsti vartotojos skundą ir jai buvo grąžinti pinigai už apartamentų nuomą, kuria nepasinaudojo.

Keliautojau! Kviečiame atsakyti į žemiau esančius klausimus ir mėnesio gale išrinksime vieną laimėtoją (su juo susisieksime asmeniškai), kuriam padovanosime universalųjį Barselonos „TOP 10“ vadovą!