Sekite Perpasaulį.lt naujienas Facebooke! Tapkite mūsų gerbėju ir naudingas žinias keliaujantiesiems bei naujausius keliautojams aktualius įvykius sužinokite pirmi!

Tad keleiviams, kurie bijo pažvelgti net pro dabartinių lėktuvų iliuminatorių, skristi naujojo tipo lėktuvu (kurie, planuojama, bus naudojami jau po dešimties metų) nerekomenduojama.

Keleivių salone nebus tikrų langų, bet ekranai sukurs iliuziją, kad salonas perregimas.

Šis sumanymas nėra visiškai naujas. Panašų lėktuvo be langų projektą plėtoja Paryžiuje įsikūrusi bendrovė. CPI tikisi, kad ši vizija realybe taps po 10 metų.

Ekranuose keleiviai matys panoraminį vaizdą, kuris bus suformuotas iš lėktuvo išorėje įmontuotų vaizdo kamerų nufilmuotų vaizdų. Gamintojai sako, kad keleivių dėmesio neblaškys lėktuvo sparnų ar variklių vaizdai, nes jų nesimatys. Keleiviai patys galės nusireguliuoti ekranus ir juose matomus vaizdus, pranešė kompanija.

Lėktuve bus naudojami OLED (organinių šviesos diodų) ekranai (pažangiausia plonų ekranų technologija) su apsaugine plėvele, kuri apsaugos ekranus visu jų galiojimo laikotarpiu.

Keleiviai taip pat galės nustatyti savo ekraną, kad matytų vaizdus, tiesiogiai transliuojamus iš visiškai kitos lėktuvo dalies, nei jie sėdi.

CPI paaiškino, kad siekia ne tik suteikti malonius įspūdžius keleiviams. Bendrovės teigimu, tokia technologija gali apskritai pakeisti skrydžių pramonę. Visų pirma, naujojo lėktuvo korpusas bus plonesnis, lengvesnis ir tuo pačiu tvirtesnis, nei dabartinių lėktuvų.

Be to, tokie lėktuvai bus pigesni, todėl skrydžiai taip pat gali atpigti. CPI apskaičiavimu, lėktuvo svoriui sumažėjus 1 proc., sutaupoma 0,75 proc. degalų kainos, tad tai naudinga ir keleiviui, ir gamintojui, ir oro linijoms.

Žinoma, tai, ką bendrovė teigia, nebūtinai sutaps su tuo, kas bus realybėje, bet jei toks lėktuvo modelis keleivių mirtinai neišgąsdins, ši technologija gali gerokai patobulinti komercinius skrydžius.